Iako konkretnih podataka o broju obiteljskih tvrtki u Hrvatskoj nema, procjenjuje se da čine oko 70 posto ukupnih te da omogućavaju posao za oko polovice ukupno zaposlenih.
U Europi se udio obiteljskih biznisa, ovisno o državi, kreće od 60 do 90 posto, dok primat drže Sjedinjene Američke Države u kojima poslovanje koje uključuje članove najuuže familije prakticira čak 90 posto tvrtki. I mada se na prvi pogled malo kome čini da je tako, vođenje obiteljskog biznisa zahtjevno je i puno potencijalnih stramputica, što dokazuju i brojna istraživanja. Tanka granica između privatnog i profesionalnog u takvim je slučajevima tempirana bomba koju moraju onesposobiti svi koji žele uspješno voditi obiteljski biznis. Međutim, ma koliko obiteljske tvrtke bile složene i teške za vođenje, u krizi su se pokazale najžilavijima, a oni koji dobro vode tvrtku i brinu o sljedećoj generaciji mogu očekivati svjetlu budućnost. Taj je zaključak izrečena na posljednjoj, 6. međunarodnoj konferenciji o obiteljskim tvrtkama "Iskorak za obiteljski biznis" koja se lani održala u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu