Idealan tajming za kontakt, prodaju, sastanak…

Autor: Goran Blagus , 19. studeni 2014. u 15:30
Thinkstock

Kada nazvati ili kontaktirati potencijalnog klijenta kako bi uspješno zaključili posao?

Piše: Goran Blagus, konzultant i poslovni trener (business coach) s više od 18 godina iskustva rada s poduzetnicima i vlasnicima tvrtki na implementaciji prodajnih vještina i tehnika, povećanja poslovne produktivnosti, te izradi prodajnih koreografija za različite branše (od IT-a do ugostiteljstva).

Možete ga kontaktirati na email kontakt@blagus.eu ili posjetiti web stranicu na www.blagus.eu.

Jedna od velikih enigmi i tajni koju bi mnogi prodavači i poduzetnici željeli otkriti je idealan tajming kada nazvati ili kontaktirati potencijalnog klijenta kako bi uspješno zaključili posao.

Fama oko idealnog tajminga ide u kategoriji traženja Svetog grala, jer kada se otkrije idealni tajming tada će sve biti drugačije, bit će novaca, moći će se ulagati, posao će biti milina. Nažalost, kako još nije otkriven Sveti gral, tako još nije otkriven ni idealan tajming kada kontaktirati potencijalne klijente.

Sva mudrost “idealnog tajminga” zasniva se na redovitom kontaktiranju potencijalnih klijenata, strpljenju, sistematičnosti i pružanje vrijednosti. I to sve tako dugo dok oni ne prepoznaju da im trebate.

* Ako ste vodoinstalater, teško da znate kada će puknuti cijev ili kada će renovirati kupaonu (kako biste ih nazvali)

* Ako ste tvrtka koja s ebavi web dizajnom, teško da znate kada će klijent zaželjeti promijeniti postojeći web (kako biste ih nazvali)

* Ako se bavite knjigovodtsvom, teško da znate je li klijent nezadovoljan trenutnim knjigovodstvom (kako biste ih nazvali)

Naravno, postoje branše u kojima se može jako dobro predvidjeti kada je idealan tajming (jesen za lijekove protiv alergija, zima za zimske gume, pokloni za novogodišnje praznike…), no velika većina uslužnih djelatnosti nije vezana uz sezonu ili neki događaj.

Ako vodite uslužni biznis i tražite idealan tajming, tada jedino rješenje kako ga pronaći jest metoda pokušaja i pogrešaka, te velika doza strpljenja & upornosti.

Evo što možete učiniti:

* Redovito komunicirati što možete pružiti

* Redovito ih pozivati da vam se jave za više informacija

* Redovito naglašavati svoje prednosti

* Biti redovit… sve tako dugo dok vam ne kažu “Nemojte nas više kontaktirati!”

Ako i dalje tražite motivaciju da budete redoviti & sistematični, razmislite o ovome:

-> Cijevi pucaju nenajavljeno

-> Lomovi zuba se događaju nenajavljeno

-> Virusi na računalima događaju se nenajavljeno

-> Otkazivanje hladnjaka dogodi se nenajavljeno

-> Lom noge dogodi se nenajavljeno

Ako i dalje ovo nije dovoljno da počnete redovito komunicirati sa svojim potencijalnim klijentima, tada vam biznis ide jako dobro i sve je idealno ili i dalje tražite idealan trenutak ili “Sveti gral” kojeg možda i nađete jednog dana.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close