Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Otkrivamo alate za uvijek uspješno pregovaranje

Autor: Poslovni.hr
02. lipanj 2022. u 13:08
Podijeli članak —
Bez obzira što radite i na kojoj ste poslovnoj poziciji, svaki dan pregovarate. Ne samo poslovno, nego i privatno. To je jednostavan način da ostvarite ono što vas čini uspješnima i sretnima. No, često se u pregovaranju događaju greške, zbog kojeg je ono manje uspješno nego što ste očekivali. Koja su tri jednostavna alata koja omogućavaju uvijek uspješno pregovaranje, pogledajte u novom videu “Govornika”.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
Bez obzira što radite i na kojoj ste poslovnoj poziciji, svaki dan pregovarate. Ne samo poslovno, nego i privatno. To je jednostavan način da ostvarite ono što vas čini uspješnima i sretnima. No, često se u pregovaranju događaju greške, zbog kojeg je ono manje uspješno nego što ste očekivali. Koja su tri jednostavna alata koja omogućavaju uvijek uspješno pregovaranje, pogledajte u novom videu “Govornika”.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Poslovni.hr
02. lipanj 2022. u 13:08
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close