U uvjetima značajnih geopolitičkih, društvenih i gospodarskih previranja jedna od važnih preporuka je raditi na širenju i izoštravanju slike o poziciji i mogućnostima poduzeća na tržištu. Saznanja o tome „gdje se nalazimo“ (analize) u odnosu na „gdje smo bili“ (rezultati prethodnih razdoblja) i „gdje smo se uputili“ (planovi) koja se intenzivno i kvalitetno komuniciraju unutar organizacije, omogućiti će razvoj kreativnosti i time prepoznavanje novih prigoda i najboljih lokacija za unaprijeđenja.
Onima koji u to vjeruju i principijelno primjenjuju koncept znatno rastu šanse za uspjeh i preživljavanje. Uz emocionalnu i socijalnu inteligenciju, potrebno je još nešto što će poduzetnicima omogućiti da djeluju u pravom smjeru. To je ciklička kombinacija upotrebe znanja i informacija, gdje razvoj kompetencija potiče glad za informacijama, njihovo sve bolje razumijevanje i korištenje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu