Kako prodati bez riječi

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2018. u 14:16
Foto: Fotolia

Poruke koje se prenosite u prodajnom procesu prenose se putem govora tijela (55%), tonom glasa (38% ) i pomoću riječi (7%). Budući su ljudi vizualna bića, poruke koje se prenose govorom tijela ostvaruju najveći utjecaj na ljude. U prodaji način na koji govorite ima veći utjecaj na kupca nego što govorite.

Ljudi kupuju osjećaje a ne stvari.

U većini poslovnih situacija imate samo jednu priliku za prodati svoj proizvod ili sebe. Bez obzira da li prezentirate svoj proizvod potencijalnom klijentu ili ste nekoga tek upoznali morate se usredotočiti na predstavljanje sebe na najbolji mogući način. To možete učiniti korištenjem odgovarajućeg govora tijela.

Jeste li znali da u samo 30 minuta dvije osobe koje razgovaraju mogu jednoj drugoj poslati više od 800 neverbalnih signala?

Svrha radionice je naučiti kako koristiti govor tijela na efektivan način u prodaji.

Kome je namijenjena radionica:

Edukacija namjenjena početnicima u prodaji i svima onima koji žele raditi na sebi i usavršiti svoju prodaju.

Cilj edukacije je naučiti:

  • svjesno upotrebljavati neverbalne znakove i govor tijela
  • kako izgraditi povjerenje-bez izrečene ijedne riječi
  • kako utjecati na osjećaje i ponašanje potencijalnih klijenata
  • kako ostvariti savršen prvi dojam
  • kako izgraditi samouvjeren nastup,
  • kako dekodirati govor tijela drugih ljudi
  • kako kontrolirati vlastite neverbalne znakove
  • kako izgraditi iskrene odnose

Način održavanja edukacije: PPT prezentacija, obogaćena video klipovima, znanstvenim istraživanjima s područja ljudskog ponašanja i vježbama.

Naziv seminara: "Kako prodati bez riječi"

Datum održavanja seminara: 

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za prijave iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

PREDAVAČ: Željko Trivanović, Trener Neverbalne komunikacije (Science of People) Željko je certificirani trener neverbalne komunikacije tvrtke Science of People i certificirani Ekspert za mikroekspresije lica tvrtke PEG (Paul Ekman Group). Željko podučava ljude kako na svjestan način koristiti neverbalnu komunikaciju, te kako se govorom tijela mogu istaknuti za postizanje povjerenja i vjerodostojnosti. Putovanje kroz edukacije na području neverbalne komunikacije i mikroekspresije lica traje od trenutka kad se na osobnom primjeru uvjerio koliko je snažna neverbalna komunikacija. Znajući sada, tada je samo malo zagrebao po površini a rezultati su bili fantastični. Pristup učenju neverbalne komunikacije, kroz treninge i edukacije temelji na znanosti, praktičnim rješenjima dobivenih iz istraživanja ljudskog ponašanja priznatih akademskih institucija (u radu se koristi bazom s preko 2.500 provedenih istraživanja) a sve to prenosi na zanimljiv i zabavan način.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pročitajte više o temi OVDJE

Komentirajte prvi

New Report

Close