Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Znači li veliki rast prihoda u turizmu do travnja da će prihodi rasti i na razini cijele godine?

Autor: Marija Crnjak
12. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Boris Žgomba, Uniline

Boris Žgomba ističe da rezultat za prva četiri mjeseca u hrvatskim uvjetima ne znači puno.

Financijski prihodi u turističkim djelatnostima u prva su četiri mjeseca prema podacima Porezne uprave iznosili 5,73 milijarde kuna, ili 21 posto više nego lani, pri čemu je najveći porast bio u hotelima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Boris Žgomba, predsjednik Uprave agencije Uniline i predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) ističe da rezultat za prva četiri mjeseca u hrvatskim uvjetima ne znači puno. 

Financijski prihodi u turističkim djelatnostima u prva su četiri mjeseca prema podacima Porezne uprave iznosili 5,73 milijarde kuna, ili 21 posto više nego lani, pri čemu je najveći porast bio u hotelima.

Boris Žgomba, predsjednik Uprave agencije Uniline i predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) ističe da rezultat za prva četiri mjeseca u hrvatskim uvjetima ne znači puno. 

Zbog čega se dogodio porast i što to govori?
Nije se dogodilo ništa posebno, poklopili su se blagdani, dogodilo se par manifestacija s jačim brojem gostiju. Samo Red Bull Air Race u Rovinj je doveo 60 tisuća ljudi. Ovaj rezultat također ni u kojem slučaju ne može biti pokazatelj nastavka turističke godine. Dovoljno je samo pogledati svibanj koji je bio slabiji nego lani, pa lipanj koji će prema očekivanjima biti jednak kao lani ili tek nešto bolji. 

Može li se govoriti bar o produljenju sezone?
Mi još uvijek imamo prenisku bazu da bi tih 20 posto nešto značilo, i da bi mogli govoriti o tome da smo produljili sezonu. S obzirom da godišnji prihod od turizma bude između 50 i 60 milijardi kuna, ovo je tek deset posto. 

Kakav rezultat je u tom razdoblju imao Uniline i kakve su najave za ostatak turističke godine?
Prema dosadašnjem stanju bukinga i prodaje, naša tvrtka u ovoj godini očekuje povećanje prihoda od oko devet posto u odnosu na prošlu godinu. 

Autor: Marija Crnjak
12. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close