Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za 85 projekata vinari traže 90 milijuna kuna bespovratnih sredstava EU

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. travanj 2014. u 13:11
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Hrvatski su vinari na tri natječaja za dodjelu bespovratnih sredstva iz “vinske omotnice” prijavili 85 projekata s ukupnom zatraženom vrijednošću potpore od 92,3 milijuna kuna.

Hrvatski su vinari na tri natječaja za dodjelu bespovratnih sredstva iz "vinske omotnice" prijavili 85 projekata s ukupnom zatraženom vrijednošću potpore od 92,3 milijuna kuna, objavila je Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ističu kako se nakon prva tri provedena natječaja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine bilježi veliki odaziv vinara za bespovratna sredstva iz te tzv. "vinske omotnice".

Hrvatski su vinari na tri natječaja za dodjelu bespovratnih sredstva iz "vinske omotnice" prijavili 85 projekata s ukupnom zatraženom vrijednošću potpore od 92,3 milijuna kuna, objavila je Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Ističu kako se nakon prva tri provedena natječaja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine bilježi veliki odaziv vinara za bespovratna sredstva iz te tzv. "vinske omotnice".

Iz Agencije napominju kako slijedi obrada svih prijava i ugovaranje onih projekata koji zadovoljavaju sve propisane uvjete.

Ujedno najavljuju kako uskoro slijedi raspisivanje novih natječaja iz "vinske omotnice", koja iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari upisani u Vinogradarski registar mogu je koristiti kroz tri mjere.

To su restrukturiranje i konverzija vinograda – ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima (novi natječaj ovog mjeseca), potom investicije u vinarije i marketing vina – ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija, te financiranje promidžbe na tržištima trećih zemalja koja omogućava povećanje izvoza vina izvan zemalja članica EU.

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. travanj 2014. u 13:11
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close