Korištenje kupona s popustima u Europi i svijetu popularan je način kupovine.
Fenomen pod nazivom 'couponing' u Sjedinjenim Američkim Državama je toliko razgranat da se navedenom tematikom bave brojne emisije na najgledanijim televizijskim postajama, a pojedinci kupnju kuponima s popustima smatraju svojim osnovnim poslom koji im osigurava znatno jeftinije troškove svakodnevnog života. Po uzoru na taj trend ideja iza hrvatskog projekta Hotkod je stvaranje najveće baze kupona i popusta u regiji, kaže njegov pokretač poznat po osnivanju Kupime.hr-a Vanja Sertić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu