Većina nas vjerojatno se već navikla na potrebu, propisanu kao obvezu, korištenja dezinfekcijskih sredstava na ulazu u trgovine, ugostiteljske objekte, institucije, i to postaje rutina i bonton u “novom normalnom”, kao pozdrav pri ulasku. Jedno od rješenja tako je i domaći proizvod.
Riječ je o brendu Fresh Line, tvrtke Swisscolor iz Donje Bistre na zapadu Zagrebačke županije. Oni u poslu s dezinficijensima nisu od jučer, naprotiv, kako kaže direktor Krešimir Dujmović, proizvodnju su započeli još 2017.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Unatoč pandemiji, poslovni su im rezultati ove godine bolji nego lani (prema Poslovnoj Hrvatskoj u 2019. imali 14.512.472 kuna prihoda).”
Da nije… MOŽDA… zbog pandemije? Znate ono, ljudi i sada peru suđe, a ruke malo više nego prošle godine. Dezinfekcijska sredstva isto, nemojte me uzeti na riječ, se nešto bolje prodaju ove no prošle godine.
Ali barem uzvoze u Sloveniju i Švicarsku. To je valjda kombinirani uvoz i izvoz?
Polovni.hr strikes again!
Uključite se u raspravu