Tvrtka sa sedam kozmetičkih stručnjaka pretočila je prirodu u male bočice

Autor: Marta Duić , 03. studeni 2021. u 22:00
Foto: PD

Proizvodi ovog brenda prošli su i detaljan proces provjere svjetski priznate organizacije Ecocert i zadovoljili uvjete za certifikat Cosmos Organic.

Kaiaa, novi hrvatski brend eteričnih ulja i njihovih mješavina usmjeren na stopostotnu čistoću proizvoda i ekološki uzgoj biljaka došao je na police drogerija.

Uz eterična ulja, u asortimanu su i dvije mješavine eteričnih ulja koje su spremne za korištenje u difuzorima, a osim putem službene mrežne stranice tvrtke Noelle, proizvodi su dostupni u prodavaonicama.

Domaća proizvodnja

Ulja se proizvode u Hrvatskoj. Naime, tim koji stoji iza brendova Noelle i Kaiaa ostvario je uspješnu suradnju s OPG-om Jakopović sa sjevera Hrvatske, koji imaju dugogodišnje iskustvo u proizvodnji prirodnih proizvoda.

Sirovine se nabavljaju iz Indije, Afrike, raznih dijelova Europe, ovisno o podneblju koje je najbolje za tu sirovinu, a proizvodi ovog brenda prošli su i detaljan proces provjere svjetski priznate organizacije Ecocert i zadovoljili uvjete za Cosmos Organic certifikat.

Marijeta Duvnjak, idejna začetnica brenda Kaiaa/PD

“Još uvijek smo vrlo mlada tvrtka, prisutni smo na tržištu od polovice 2018. godine. Trenutno nas je sedam u timu koji će, srećom, morati rasti. Prije pet godina smo krenuli u pripremu brenda Noelle u kategoriji dodataka za šminku te ga 2018. lansirali za početak na hrvatskom tržištu, a danas je, uz Hrvatsku, prisutan na još šest tržišta – Slovenija, Austrija, Rumunjska, Srbija, Crna Gora i Sjeverna Makedonija. Više od 60 posto prihoda dolazi nam iz izvoza”, ističe Marijeta Duvnjak, idejna začetnica brenda Kaiaa.

Dodaje da su ponudili puno noviteta u ovoj godini, ne samo u kategoriji dodataka za šminku, već i u kategorijama njege lica te kose. “Osim noviteta koji su nosili brend Noelle, na tržište smo lansirali i Kaiaa, brend eteričnih ulja i vezanih proizvoda s čijom smo pripremom krenuli u 2019. godini.

Htjeli smo ponuditi potpuno organska eterična ulja s najvišim standardima certifikacije za cijene koje su pristupačne masama. Veseli nas što smo konačno uspjeli zaokružiti tu priču i staviti prirodu u male staklene bočice. Kao firma se želimo okrenuti proizvodima koji su bolji za ljudsko zdravlje i okoliš.

Jedan od osnivača tvrtke Vinko Filipić je i sa svojom drugom firmom pokrenuo projekt green.hr koji promovira održivost. Nećemo sve promijeniti preko noći, ali nam je cilj kroz sve aktivnosti promovirati istu poruku. Misija nam je da što više domova pusti prirodu u svoj dom i zamjeni štetne kemikalije kapljicama prirode˝, kaže Marijeta Duvnjak.

Kaiaa.hr je lansiran sredinom listopada, dostavljaju u sve zemlje EU, a Duvnjak ističe kako im je uz internetsku trgovinu cilj stranicu izgraditi u portal na kojem će čitatelji moći pronaći uradi-sam recepte, savjete za održiv način življenja te sadržaje za lakšu navigaciju preokreta života od štetnih kemikalija do prirode.

Foto: PD

Otvorit će i manje kanale

Duvnjak kaže kako su im trenutačno najprodavanije mješavine te osvježivači prostora, a od pojedinačnih ulja su tu pepermint, lavanda, ružmarin, spearmint, naranča i limun.

“S obzirom na to da kreće razdoblje prehlada i gripa te rast nažalost i broj oboljelih od COVID-a, sva ulja koja pomažu kod lakšeg disanja i otvaranja dišnih kanala trenutno su i najtraženija. Najviše surađujemo s drogerijama te imamo online shop za oba brenda”, naglašava Duvnjak.

Želja im je s Kaiaa brendom otvoriti i manje prodajne kanale poput kozmetičkih salona, joga studija i sl, dodaje idejna zaćetnica ovog projekta.

“Trenutno imamo 19 proizvoda, eterična ulja, mješavine eteričnih ulja, roleri, osvježivači prostora. Želimo se širiti u kategoriji kozmetike i proizvoda za čišćenje kućanstva, sve s ciljem funkcionalnih proizvoda koji su dobri za zdravlje, ali i za prirodu”, otkriva za kraj Duvnjak.

Komentirajte prvi

New Report

Close