Predsjedničkim kandidatima Kolindi Grabar-Kitarović i Zoranu Milanoviću mediji su u predizbornoj kampanji nastojali što više razotkriti stavove i karaktere, no skroz ih je uspio 'ogoliti' karlovački poduzetnik Roland Lodoli.
Uoči prvog izbornog kruga lansirao je reklamnu kampanju za svoj brend odjeće Lodoli, na plakatima koji su osvanuli po Zagrebu i još nekim gradovima šestero kandidata prikazao je u donjem rublju, uz natpis 'Oni su izabrali hrvatski brend – izaberi i ti – Lodoli'. Sve su nacrtani likovi, no "skinuti" su vrlo realistično. KGK i Milanović stoje jedno uz drugo i po našem sudu ispali su baš manekenski.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu