Hrvatski čips drži 10 posto mađarskog tržišta

Autor: Darko Bičak , 23. rujan 2015. u 08:39
Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana, stalno ulaže u razvoj svoje tvrtke/Marko Mrkonjić/PIXSELL

Većina slanih grickalica se na mađarskom tržištu plasira putem trgovačkih marki Coop, CBA i Real.

Tvrtka Kanaan iz Donjeg Miholjca je jedan od najvećih regionalnih proizvođača čipsa, a u zadnje vrijeme su posebno ojačali svoju poziciju na mađarskom tržištu.

Kako pojašnjava Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana, tvrtka zadnjih 10-ak godina bilježi godišnji rast od 25 posto u Mađarskoj, a što ih je dovelo do udjela od 10 posto tržišta u susjednoj zemlji. 

 

4500tona

čipsa i flipsa se godišnje proizvede u Donjem Miholjcu

Osvajanje tržišta
Lani je u susjednu zemlju isporučeno 800 tona čipsa. "U jakoj konkurenciji velikih europskih proizvođača, prehrambena tvrtka Kanaan svojim proizvodima prepoznata je u Mađarskoj kao best buy", kažePopović. Dodaje da je u proboju na strana tržišta važno zadovoljenje potreba kupaca s proizvodima visoke kvalitete i povoljne cijene. "Na bilo kojem tržištu dugoročno možete opstati jedino ako ste sposobni proizvesti konkurentan proizvod te strpljivo i pametno radite. Veliku ulogu u osvajanju mađarskog tržišta odigrala je naša partnerska tvrtka Foody Product koja uvozi Kanaan proizvode u Mađarsku. Hrvatska gospodarska komora nam je pomogla u samim počecima sufinancirajući naše nastupe na sajmovima u Budimpešti", rekao je Popović.

Vlasnik Kanaana ističe da je europsko tržište grickalica iznimno koncentrirano te da postoji malo tvrtki koje se mogu nositi s multinacionalnim tvrtkama. Pojašnjava da je Kanaan dobio poslove izrade privatne marke u jakoj konkurenciji velikih europskih proizvođača čipsa. Novi poslovi u Mađarskoj uključuju izradu privatne marke čipsa za francuski Auchan i njemački Penny. Pored toga Kanaan najveću prodaju ostvaruje radeći privatnu marku mađarskih trgovaca: Coop, CBA i Real. U Donjem Miholjcu ističu da je potvrda njihove kvalitete i vodeća pozicija u proizvodnji čipsa i flipsa na hrvatskom tržištu, s godišnjom proizvodnjom većom od 4500 tona gotovih proizvoda. 

Velike investicije
Kanaan je najveći izvoznik slanih grickalica u Hrvatskoj, a svoje proizvode izvozi u Srbiju, Mađarsku, BiH, Makedoniju, Sloveniju, Slovačku, C. Goru, Albaniju. Godine 2013. tvrtka je uložila oko 1,5 milijuna eura u izgradnju novog skladišta krumpira kapaciteta 8000 tona, a lani je isto toliko investirano u nabavku i instaliranje nove proizvodne linije za proizvodnju čipsa. Interes za preuzimanje Kanaana nedavno je pokazala i Atlantic grupa, no za sada je sve ostalo na razini dobre poslovne suradnje.  

Komentari (2)
Pogledajte sve

Novinar je barem mogao ispravno napisati ime vlasnika. Nije Zvonko Pavić nego je Zvonko Popović.

Čovjek se uspješno bori sa trgovačkim lešinarima s jedne strane, s druge uspješno odolijeva velikima grabežljivcima od preuzimanja i uza sve to širi biznis po Europi… naklon do poda!

New Report

Close