Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski čips drži 10 posto mađarskog tržišta

Autor: Darko Bičak
23. rujan 2015. u 08:39
Podijeli članak —
Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana, stalno ulaže u razvoj svoje tvrtke/Marko Mrkonjić/PIXSELL

Većina slanih grickalica se na mađarskom tržištu plasira putem trgovačkih marki Coop, CBA i Real.

Tvrtka Kanaan iz Donjeg Miholjca je jedan od najvećih regionalnih proizvođača čipsa, a u zadnje vrijeme su posebno ojačali svoju poziciju na mađarskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako pojašnjava Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana, tvrtka zadnjih 10-ak godina bilježi godišnji rast od 25 posto u Mađarskoj, a što ih je dovelo do udjela od 10 posto tržišta u susjednoj zemlji. 

Tvrtka Kanaan iz Donjeg Miholjca je jedan od najvećih regionalnih proizvođača čipsa, a u zadnje vrijeme su posebno ojačali svoju poziciju na mađarskom tržištu.

Kako pojašnjava Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana, tvrtka zadnjih 10-ak godina bilježi godišnji rast od 25 posto u Mađarskoj, a što ih je dovelo do udjela od 10 posto tržišta u susjednoj zemlji. 

 

4500tona

čipsa i flipsa se godišnje proizvede u Donjem Miholjcu

Osvajanje tržišta
Lani je u susjednu zemlju isporučeno 800 tona čipsa. "U jakoj konkurenciji velikih europskih proizvođača, prehrambena tvrtka Kanaan svojim proizvodima prepoznata je u Mađarskoj kao best buy", kažePopović. Dodaje da je u proboju na strana tržišta važno zadovoljenje potreba kupaca s proizvodima visoke kvalitete i povoljne cijene. "Na bilo kojem tržištu dugoročno možete opstati jedino ako ste sposobni proizvesti konkurentan proizvod te strpljivo i pametno radite. Veliku ulogu u osvajanju mađarskog tržišta odigrala je naša partnerska tvrtka Foody Product koja uvozi Kanaan proizvode u Mađarsku. Hrvatska gospodarska komora nam je pomogla u samim počecima sufinancirajući naše nastupe na sajmovima u Budimpešti", rekao je Popović.

Vlasnik Kanaana ističe da je europsko tržište grickalica iznimno koncentrirano te da postoji malo tvrtki koje se mogu nositi s multinacionalnim tvrtkama. Pojašnjava da je Kanaan dobio poslove izrade privatne marke u jakoj konkurenciji velikih europskih proizvođača čipsa. Novi poslovi u Mađarskoj uključuju izradu privatne marke čipsa za francuski Auchan i njemački Penny. Pored toga Kanaan najveću prodaju ostvaruje radeći privatnu marku mađarskih trgovaca: Coop, CBA i Real. U Donjem Miholjcu ističu da je potvrda njihove kvalitete i vodeća pozicija u proizvodnji čipsa i flipsa na hrvatskom tržištu, s godišnjom proizvodnjom većom od 4500 tona gotovih proizvoda. 

Velike investicije
Kanaan je najveći izvoznik slanih grickalica u Hrvatskoj, a svoje proizvode izvozi u Srbiju, Mađarsku, BiH, Makedoniju, Sloveniju, Slovačku, C. Goru, Albaniju. Godine 2013. tvrtka je uložila oko 1,5 milijuna eura u izgradnju novog skladišta krumpira kapaciteta 8000 tona, a lani je isto toliko investirano u nabavku i instaliranje nove proizvodne linije za proizvodnju čipsa. Interes za preuzimanje Kanaana nedavno je pokazala i Atlantic grupa, no za sada je sve ostalo na razini dobre poslovne suradnje.  

Autor: Darko Bičak
23. rujan 2015. u 08:39
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Novinar je barem mogao ispravno napisati ime vlasnika. Nije Zvonko Pavić nego je Zvonko Popović.

Čovjek se uspješno bori sa trgovačkim lešinarima s jedne strane, s druge uspješno odolijeva velikima grabežljivcima od preuzimanja i uza sve to širi biznis po Europi… naklon do poda!

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close