Pripremaju se i cijelu noć, svaka se ručno ukrašava da bi ujutro krenule sladokuscima

Autor: Marta Duić , 14. lipanj 2021. u 14:33
Valentina Anić/Marin Tironi/PIXSELL

Tri mjeseca od spontanoga pokretanja brenda Valentina Anić jagodice već dostavlja po Hrvatskoj, ali i izvozi u EU.

Čoko Jagodica zagrebački je brend koji je iz vlastite kuhinje pokrenula mlada poduzetnica Valentina Anić. Svaka je jagodica okupana u vrhunskoj belgijskoj čokoladi, bez umjetnih bojila, iz eko uzgoja su i ručno su ukrašene. Danas, tri mjeseca nakon pokretanja biznisa dostavlja po cijeloj Hrvatskoj, širi ponudu te polako, ali sigurno osvaja i strana tržišta.

“Brend je pokrenut vrlo spontano, čak bih rekla slučajno iz čiste ljubavi prema slasticama. Ideja je nastala na samo Valentinovo ove godine, a odmah dan poslije otvorila sam Instagram profil i tako je sve krenulo. Zasad sve radim sama, ali s porastom posla i kako vrijeme odmiče uskoro ću morati tražiti zaposlenike.

Ova poslovna godina je za mene bila najbitnija. S obzirom na to da se radi o prvoj godini poslovanja vrlo je važno kakav dojam ostavite. Stoga sam se trudila paziti na svaku sitnicu i detalj”, kaže Valentina Anić. Najznačajnije ulaganje za nju bilo je za početak poslovanja, a njena poslovna priča se širi iz mjeseca u mjesec.

“Zasad imam dogovorenu suradnju s dvije agencije za organizaciju evenata. Puno je upita i dogovora koje još moramo ispregovarati i čini mi se da će uskoro biti još suradnika”, pohvalila se Anić. Fokus joj je najprije bio na jagodama i čokoladi, nedavno su uveli jabuke i trešnje, a uskoro na red dolazi i drugo voće.

Osim standardnih pakiranja u obliku bombonijera (manjih i većih pakiranja) uveli su kutije i bukete s cvijećem ili tornjeve u obliku torta. U početku je planirala prodaju putem društvenih mreža, točnije Facebooka ili Instagrama i cilj je bio da kupci odaberu što žele te dogovore narudžbu, a danas već kuje nove planove i osmišljava druge kanale prodaje.

˝S obzirom na to da je posao u relativno kratkom roku vrlo dobro krenuo, upita je sve više o tome postoji li neki dućančić/lokalčić gdje se može doći bez prethodne narudžbe te odabrati i kupiti gotove proizvode. U glavi se motaju ideje i planovi o tome”, objašnjava Anić.

Čoko Jagodice proizvodi u svom domu, odnosno u kuhinji. Kasnije je poseban prostor ispred kuće postao mjesto namijenjeno isključivo Čoko Jagodicama, a želja za proširenje proizvodnje mladoj poduzetnici ne nedostaje.

“U planu je otvaranje malog lokalčića te bi tako sva proizvodnja uz prodaju bila tamo smještena. Kapacitet našeg pogona je velik. Toliko je velika ljubav prema tom poslu da se jagodice vrlo često pripremaju i po cijelu noć, bez spavanja. Najveća narudžba dosad je bila za Majčin dan te je tako u subotu i nedjelju bilo prodano 50 kila jagodica”, otkriva Valentina Anić.

Belgijsku čokoladu koja je uz voće ključni sastojak ove slastice nabavlja direktno od originalnih proizvođača. Što se tiče jagodica one su iz eko uzgoja, a nabavlja ih od OPG-ovaca iz okolice Zagreba.

“Rano ujutro mi svaki dan dostavljaju svježe ubrane jagode. Bogati su staklenicima i plastenicima pa je tako opskrba moguća cijelu godinu. Interes je velik, svaka jagodica je ručno ukrašena do posljednjeg detalja i sigurna sam da ljudi to prepoznaju.

Osim toga, ovo je bilo nešto sasvim novo na našem tržištu. Naše jagodice osim za cijelu Hrvatsku, šaljemo i izvan nje. Najčešće putuju u Njemačku, Italiju i Austriju. Taj postotak je ipak znatno manji od prodaje na domaćem tržištu, ali sve više i on raste”, ističe Anić.

Kako kaže, planova ima puno, baš kao i novih ideja za razvoj biznisa.

“Najprije je fokus za otvorenju spomenutoga malog slatkog lokalčića u centru Zagreba, gdje će ljudi moći doći, sjesti, popiti čašu šampanjca uz jagode. Preuzeti svoju narudžbu ili kupiti već gotove proizvode bez prethodne najave”, govori o perspektivi poslovanja autorica i proizvođačica Čoko Jagodica.

Komentirajte prvi

New Report

Close