Čoko Jagodica zagrebački je brend koji je iz vlastite kuhinje pokrenula mlada poduzetnica Valentina Anić. Svaka je jagodica okupana u vrhunskoj belgijskoj čokoladi, bez umjetnih bojila, iz eko uzgoja su i ručno su ukrašene. Danas, tri mjeseca nakon pokretanja biznisa dostavlja po cijeloj Hrvatskoj, širi ponudu te polako, ali sigurno osvaja i strana tržišta.
“Brend je pokrenut vrlo spontano, čak bih rekla slučajno iz čiste ljubavi prema slasticama. Ideja je nastala na samo Valentinovo ove godine, a odmah dan poslije otvorila sam Instagram profil i tako je sve krenulo. Zasad sve radim sama, ali s porastom posla i kako vrijeme odmiče uskoro ću morati tražiti zaposlenike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu