Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pregovaranje u prodaji – direktna komunikacija s kojom treba biti oprezan

Autor: Sponzorirani članak
16. lipanj 2014. u 10:44
Podijeli članak —
Mirakul Edukacijski centar

Kako uspješno pregovarati naučit ćete na seminaru i radionici ‘Pregovaranje u prodaji’.

Pregovori su svakodnevna, ali ne i obična ljudska aktivnost. Zaočinju kad se razgovor dvoje ljudi počne odvijati u pravcu pokušaja da prvi zadovolji svoje potrebe, koristeći se na razuman način drugim. Pregovaranje je i davanje-uzimanje uz pristanak. Ujedno je i komunikacijski proces kojim se rješava konflikt interesa dviju razumnih pregovaračkih strana, a također i proces zadovoljavanja potreba kad netko drugi kontrolira ono što mi želimo. Pregovaranjem se služimo kako bismo razriješili konflikte i razlike kroz direktnu komunikaciju.
 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako uspješno pregovarati naučit ćete na seminaru i radionici 'Pregovaranje u prodaji', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 4. srpnja.
 

Pregovori su svakodnevna, ali ne i obična ljudska aktivnost. Zaočinju kad se razgovor dvoje ljudi počne odvijati u pravcu pokušaja da prvi zadovolji svoje potrebe, koristeći se na razuman način drugim. Pregovaranje je i davanje-uzimanje uz pristanak. Ujedno je i komunikacijski proces kojim se rješava konflikt interesa dviju razumnih pregovaračkih strana, a također i proces zadovoljavanja potreba kad netko drugi kontrolira ono što mi želimo. Pregovaranjem se služimo kako bismo razriješili konflikte i razlike kroz direktnu komunikaciju.
 

Kako uspješno pregovarati naučit ćete na seminaru i radionici 'Pregovaranje u prodaji', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 4. srpnja.
 

Sadržaj seminara:
·         Pregovaračke strategije
·         Win – win pregovaranje
·         Vođenje pregovora
·         Fokus na rezultatima ili na građenju odnosa
·         Trikovi u pregovorima
·         Određivanje pregovaračke pozicije
·         Razumjeti potrebe suprotne strane
·         Prigovori i izgovori u pregovorima
·         Tehnike razgovora u prigovorima
·         Psihologija u pregovaranju
·         Emocije u pregovorima
·         Jačanje samopouzdanja u argumentaciji
·         Taktike argumentiranja i „popuštanja“
·         Tehnike zaključivanja pregovora
 

Cilj seminara je polaznike podsjetiti da pregovori nisu svađa dviju suprotstavljenih strana. Cilj nije pobijediti. Moći uskladiti želje i zahtjeve obiju strana pravi je uspjeh. Ostvarena uspješna dugoročna suradnja je pokazatelj vaših pregovaračkih vještina. Prodati: klijent je zadovoljan, vi ste zadovoljni. Osnovna prodajna djelatnost sastoji se u tome da kupac bude optimalno uslužen. Ovaj seminar uči nas osnovama prodajnih vještina potrebnim prodavačima da bi uspješno ispunili zadaću – od prvog dojma preko prodajne psihologije do prilagodbe tipu kupca.
 

Seminar je ujedno i 5. modul specijalističkog programa Prodajna Akademija koji se sastoji od 7 redovnih i 2 izborna modula, ukupnog trajanja 80 nastavnih sati. Više o Akademiji možete saznati na službenim web stranicama.
 

Seminar 'Pregovaranje u prodaji' održat će se u Zagrebu – Hypo EXPO XXI, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama

Autor: Sponzorirani članak
16. lipanj 2014. u 10:44
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close