Daniel Ackermann, suosnivač i izvršni direktor Degordiana, jedne od najvećih i najnagrađivanijih digitalnih agencija s uredima u Zagrebu, Beogradu i Mostaru, u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva kako je pandemija utjecala na tržište marketinga i agencija, kakve su rezultate polučili Degordianovi specijalizirani uniti i novi modeli rada, o reorganizaciji poslovanja i širenju, ali i o velikim planovima kompanije i novim internacionalnim klijentima.
Već ste ranije otvoreno rekli kako je ova godina bila najintenzivnija u povijesti Degordiana, no ujedno je, čini se, za vas bila i potentna kada je riječ o projektima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu