U organizaciji Poslovnog dnevnika u petak je u prostorijama Styrije Hrvatska održan još jedan okrugli stol na temu aktualnosti u sektoru medija i marketinga na kojem su sudjelovali predstavnici najboljih hrvatskih marketinških agencija. Kako je tom prilikom istaknuto, za najbolje rezultate kampanji ključni su partnerski odnosi s klijentima i visoka razina povjerenja. Jedan od zaključaka je i da su se uslijed velikih tehnoloških inovacija i ekonomskih poremećaja okolnosti na tržištu uvelike promijenile, a opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode.
Tema Agrokora je bila neizbježna, pa je tako direktorica i članica uprave MMB media agentura Anamarija Horaček naglasila da se gledajući budžete oglašavanja i suprotno mišljenju javnosti, zapravo nije previše toga promijenilo. “Klijenti su iz jedne agencije otišli u nekolicinu drugih. Nitko nije smanjio budžet, osim u ona tri mjeseca najveće krize, ali je bilo korekcija i zaokreta. Generalno, veći se potres nije dogodio i nastavak je bio odličan. Tržište bi sada definitivno trebalo biti pametnije i svi bismo iz ove situacije trebali naučiti ponešto”, poručila je Horaček.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu