Pita li ih se za mišljenje, još će dobar dio ljudi u Hrvatskoj imati općenito negativan stav o poduzetnicima, njihovim tvrtkama i poduzetništvu u cjelini.
Dok se takav stav u domaćim poslovnim krugama dobrim dijelom može tumačiti (i) poduzetništvom u povojima, oni iskusniji znaju da se reputacija kompanija u dugom roku svodi na jednostavno surov izbor: propast ili preživljavanje. Facebook je svakako jedan od ilustrativnih primjera. Suočen s rastućim, ali svejedno ograničenim brojem korisnika, kompanija Marka Zuckerberga u potrazi za puno bržim rastom prihoda zaronila je u skandal s Cambridge Analyticom prodajući osobne podatake, plasirajući lažne vijesti i manipulirajući korisnicima. Rezultat: ispitivanja pred senatskim odborima, zazor sve većeg broja korisnika i slobodni pad reputacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu