Ništa nije nemoguće, a često sve ovisi o tome koliko dobro ćete strukturirati svoj put do cilja. To dokazuje i Zadranin Emanuel Stojanov, koji je za pokretanje posla imao dobru ideju koju su na putu do uspjeha podržali ljudi koji ga nisu nužno poznavali, ali su vidjeli vrijednost u onome što govori. On je svoje poslovanje pokrenuo zahvaljujući sredstvima prikupljenim Crowdfunding kampanjom, a danas već uspješno vodi svoju tvrtku za employer branding naziva Stojanov konzalting.
Ideja mu se glavom nije počela vrzmati na radnom mjestu, već tijekom bezuspješnih pokušaja traženja radnog mjesta. Nakon zadnje odbijenice, odlučio je pokrenuti svoj posao i aktivno raditi na educiranju i promjenama u odnosu zaposlenika i poslodavaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu