Minimalizmom do velike uočljivosti obične namirnice

Autor: Marta Duić , 19. studeni 2020. u 22:00
Klijentu smo predložili rješenje izvan standarda, kažu u Studiju Size

Zagrebački studio Size nagrađen za najbolju ambalažu na nedavnoj izložbi hrvatskog dizajna, odlikovano je rješenje za brašno Farina Speciale Granolija.

Zagrebački Studio Size koji ima pet članova u svom kreativnom timu ovog je mjeseca na Izložbi hrvatskog dizajna dobio nagradu za najbolju ambalažu za brašno Farina Speciale, domaćega proizvođača Granolio. Na projektu je radilo četvero ljudi, a s obzirom na to da Farina Speciale brašna nisu uobičajena, baš kao ni ciljana skupina klijentu su predložili i rješenje izvan standarda.

“Farina Speciale brašna namijenjena su mlađim potrošačima koji vole eksperimentirati u kuhinji i isprobavati drugačije recepte poput kruha od pirovog, zobenog ili heljdinog brašna. Njima je svaka namirnica bitna, a bitno im je i pakiranje proizvoda, koje osim što se mora istaknuti na polici, mora izgledati atraktivno i na Instagramu.

Bogata paleta boja odabrana je radi dobrog isticanja na polici. U kombinaciji s upečatljivom tipografijom i minimalističnom formom, dobili smo prepoznatljiv vizualni jezik te diferencijaciju u odnosu na konkurenciju. Još jedna posebnost je što smo u prvi plan stavili vrstu brašna čime smo dizajnu dali i funkcionalnu vrijednost”, objasnili su ideju članovi tima Studija Size Ivan Fistrić, Andrej Virant Sadiković i Jurica Koletić.

Treba riskirati

Kako tvrdi Fistrić, dizajn ambalaže uvijek je bio bitan, a danas je sve bitniji jer je i konkurencija brojnija.

“Za početak, to je identifikacija brenda i važan branding element stoga je poželjno da bude upečatljiv i prepoznatljiv kako bi ga kupci lako pronašli u tih desetak sekundi koliko provode pred policom u supermarketu.

Osim toga, uz dobar branding su veće šanse da će kupci prepoznati da je neki oglas za određeni brend. Što se tiče estetike, dizajnom se kupcima signalizira o kakvom se brendu radi, što brendovima pomaže da se pozicioniraju na željeni način”, ističe Fistrić.

Virant Sadiković smatra da Hrvatska kaska u shvaćanju vrijednosti dizajna i tržišne komunikacije, ali to ipak ovisi o tome s kime se uspoređujemo.

“Iz iskustva rada s klijentima iz SAD-a, Kanade i Velike Britanije čini nam se da tamo ima bezbroj srednjih i malih brendova koji imaju svijest i moć da ulažu u branding. Osim toga, puno su otvoreniji i žele ono čega se naši ljudi često boje. Žele novo i drugačije, spremni su riskirati jer znaju da je utabani put siguran, ali da od njega ne mogu očekivati izvanredne rezultate”, kaže Virant Sadiković.

Početak rada za Swedish House Mafiju

Prisjetili su se početaka poslovanja i redizajna ambalaže za vinariju Voštinić Klasnić. Kako kažu iz Sizea, taj im je projekt donio vidljivost na domaćoj i međunarodnoj sceni jer su im se nakon toga počeli javljati i strani klijenti. Danas je iza njih suradnja s marketinškom agencijom iz Los Angelesa i projekt rebrendinga Fresh Island Festivala.

“Godinu nam je obilježilo nekoliko lijepih stvari. Nagrada za najbolji dizajn ambalaže, u sjajnoj selekciji od 26 radova na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20, posljednja je u nizu pozitivnih događaja.

Uz to, u selekciju su ušla još dva naša rada od kojih je jedan za vinariju Voštinić Klasnić koja nam je dugogodišnji klijent, a s kojim nas je korona dodatno zbližila i postali smo partneri u vinskom biznisu. Veliko ovogodišnje iznenađenje i oduševljenje nam je i suradnja s globalno popularnim elektronskim triom Swedish House Mafia, za koji smo radili nekoliko videa za društvene mreže.

Novi zanimljivi projekti na kojima radimo su branding craft koktela, brend strategija za jednu hrvatsku regiju te promo video za online tečaj o tipografiji za dizajnere. Iako uglavnom radimo projektno od stalnih klijenata bismo izdvojili Njuškalo s kojim radimo od početaka, te Infinum s kojim smo započeli učestaliju suradnju ove godine”, pohvalio se za kraj Jurica Koletić.

Komentirajte prvi

New Report

Close