Tržište prodaje automobila je značajno vezano za stanje ekonomije i samim time i veći oporavak ovisi prije svega o ekonomskoj situaciji, kao i poreznom okviru i trošarinama. No unatoč tome, Autoshow će nesumnjivo donijeti značajne benefite.
Definitivno možemo očekivati da će marketinški učinak sajma dovesti do rasta prodaje novih vozila, dijelom nauštrb tržišta rabljenih vozila. Također, ovakvi sajmovi pružaju puno prilika za razvoj poslovanja kroz nove kontakte – tu prije svega mislim na autoindustriju u širem smislu i manje hrvatske tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu