Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Koliko Autoshow u Zagrebu može pomoći oporavku autotržišta u Hrvatskoj?

Autor: Darko Bičak
08. travanj 2016. u 14:50
Podijeli članak —
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Zdravko Marijić smatra da će Autoshow donijeti značajne prednosti Hrvatskoj.

Tržište prodaje automobila je značajno vezano za stanje ekonomije i samim time i veći oporavak ovisi prije svega o ekonomskoj situaciji, kao i poreznom okviru i trošarinama. No unatoč tome, Autoshow će nesumnjivo donijeti značajne benefite.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Definitivno možemo očekivati da će marketinški učinak sajma dovesti do rasta prodaje novih vozila, dijelom nauštrb tržišta rabljenih vozila. Također, ovakvi sajmovi pružaju puno prilika za razvoj poslovanja kroz nove kontakte – tu prije svega mislim na autoindustriju u širem smislu i manje hrvatske tvrtke. 

Tržište prodaje automobila je značajno vezano za stanje ekonomije i samim time i veći oporavak ovisi prije svega o ekonomskoj situaciji, kao i poreznom okviru i trošarinama. No unatoč tome, Autoshow će nesumnjivo donijeti značajne benefite.

Definitivno možemo očekivati da će marketinški učinak sajma dovesti do rasta prodaje novih vozila, dijelom nauštrb tržišta rabljenih vozila. Također, ovakvi sajmovi pružaju puno prilika za razvoj poslovanja kroz nove kontakte – tu prije svega mislim na autoindustriju u širem smislu i manje hrvatske tvrtke. 

Koliko su sajmovi autmobila općenito važni za čitav segment autoindustrije?
Iznimno važni, kako za velike proizvođače tako i za prateću industriju. Za velike proizvođače to su ključni marketinški događaji na kojima grade brend i pozicioniraju se u odnosu na svoje konkurente. Tu dovode svoje novitete i koncepte i oblikuju percepciju sebe u očima kupaca. Za prateću industriju, networking efekt i potencijal razvoja posla je tolik da ne biti na sajmu jednostavno nije opcija. 

Koliko je internet umanjio interes običnih građana za takve sajmove?
Utjecaj interneta na popularnost sajmova je zapravo iznenađujuće malen. Razlog tomu je što, za razliku od interneta koji kupci više koriste za informiranje, sajmovi apeliraju prije svega na emocionalnu stranu kupca. Glamour sajma, spektakularna otkrivenja noviteta, dovode do toga da je sajam za građane prije svega doživljaj, nezamjenjiv internetom ili posjetom salonu. To se jasno vidi i po brojkama najvećih svjetskih sajmova – npr. nedavno održani sajam u Ženevi je zabilježio rast posjetitelja u odnosu na 2015, a isto se dogodilo i prošle godine.

Autor: Darko Bičak
08. travanj 2016. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close