Komunikacija s velikim brojem raznovrsnih ljudi izuzetno je izazovna, a ako je dio njih ljut, zahtjevan ili agresivan dolazi do velikog stresa kod zaposlenika. Najčešći uzrok stresa nisu kupci i klijenti, nego nedovoljna znanja zaposlenih o tome kako upravljati njima.
Prema anketama Poslovnog dnevnika, upravo je ova tema pobudila najviše interesa i pokazala se kao problematična u velikom broju organizacija. Od korporacija do start-upova, s podjednakom mjerom u javnim i privatnim poduzećima, jedna stvar je zajednička. Nitko nije imun na agresivne klijente i kupce.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu