Da u ovoj teškoj situaciji za čitavi prijevoznički sektor nekome padne na pamet podignuti cijene registracije za vozila za dodatnih 10 posto meni je zbilja neshvatljivo.
Može se u javnosti čuti da se radi o minornom povećanju cijena od nekih 30-ak kuna – možda se i radi o tom iznosu za motocikle ili osobna vozila, no kod teretnih vozila je riječ o nekoliko stotina kuna većoj cijeni. Kada tegljač dođe na tehnički i za registraciju mora platiti naknade po 24 osnove i ako je svaka od njih porasla za 10 posto, dolazimo do minimalno 200 ili 300 kuna veće cijene. Koliko mi je poznato, Centar za vozila Hrvatske je jedna od najbogatijih tvrtki u zemlji i sumnjam da im je povećanje od 10 posto egzistencijalno trebalo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nakon uspješnog rastjerivanja tegljača sa autocesta, sada ih uspješno treba rastjerati sa svih cesta
Uključite se u raspravu