Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Dolazak diva s moćnim marketingom svakako će utjecati na tržište’

Autor: Darko Bičak
31. srpanj 2014. u 15:19
Podijeli članak —
Alen Peruško, Adax

Dolazak diva kakav je Ikea svakako će utjecati na domaće tržište namještaja jer je riječ o golemom brendu s moćnim marketingom.

Dolazak diva kakav je Ikea svakako će utjecati na domaće tržište namještaja jer je riječ o golemom brendu s moćnim marketingom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

No, ne očekujem da će Ikea sada napraviti poseban bum jer je činjenica da je hrvatsko tržište prezasićeno. Usto, ljudi nemaju novca za ozbiljnije nabave namještaja. Prema vlastitom iskustvu znam da nema mnogo velikih nabava namještaja u smislu da bi se mijenjale cijele sobe. Uglavnom je riječ o servisnim zahvatima i dodacima sa skromnim investicijama. 

Dolazak diva kakav je Ikea svakako će utjecati na domaće tržište namještaja jer je riječ o golemom brendu s moćnim marketingom.

No, ne očekujem da će Ikea sada napraviti poseban bum jer je činjenica da je hrvatsko tržište prezasićeno. Usto, ljudi nemaju novca za ozbiljnije nabave namještaja. Prema vlastitom iskustvu znam da nema mnogo velikih nabava namještaja u smislu da bi se mijenjale cijele sobe. Uglavnom je riječ o servisnim zahvatima i dodacima sa skromnim investicijama. 

Koji bi segmenti domaće industrije namještaja zbog Ikee mogli biti najpogođeniji?
Dolazak švedskoga trgovca namještajem najviše će osjetiti trgovci s generalnom ponudom namještaja, kao i njihovi dobavljači. Manje tvrtke sa specijaliziranim asortimanom, poput Adaxa, koji je specijaliziran za proizvodnju i prodaju dječjeg namještaja, ne bi trebale imati nekih većih implikacija. U ovom sektoru riječ je o sepecifičnom namještaju više kvalitete i višega cjenovnog razreda. Konkretno, u našem slučaju, dječji asortiman svojedobno su uveli i Lesnina, Kika i neki drugi, ali nismo zbog toga osjetili gotovo nikakav pad. 

Očekujete li ipak da će povećana konkurencija i vama uzeti dio tržišnog kolača?
Mi smo već godinama u većem ili manjem obujmu prisutni i na inozemnim tržištima od kojih su neka i zasićenja od hrvatskoga. U idućem razdoblju planiramo dodatno ojačavanje naše prisutnosti u inozemstvu. Naravno da će konkurencija dodatno sužiti domaće tržište, ali i bez nje je činjenica da Hrvati sve manje kupuju namještaj te je nužno pronaći nove mogućnosti za plasiranje vlastite proizvodnje. 

Autor: Darko Bičak
31. srpanj 2014. u 15:19
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

A s kim je to autor ovog teksta razgovarao??

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close