Sportski objekti – stadioni, arene i sportski parkovi, uvelike su nadišli svoju nekadašnju bazičnu funkciju. Oni više nisu samo poprišta velikih sportskih utakmica i događaja. Danas moraju zadovoljiti sve zahtjevnija očekivanja svojih posjetitelja – navijača koji žele najvišu kvalitetu iskustva, doživljaja i dodatnih sadržaja. Vremena kada je posjet stadionu uključivao hot-dog ili piće, daleko su iza nas.
Danas stadioni navijače privlače biranim jelima iz restorana s Michelinovim zvjezdicama, vrhunskim pićima, dok jastučiće za udobnije sjedenje više nije potrebno nositi od kuće jer – sjedala su grijana! Zvuči vam previše utopijski? Dovoljno je otići samo do Velike Britanije gdje je nogometni klub Tottenham Hotspur u ljeto ove godine otvorio svoj dugoočekivani novi stadion koji se može pohvaliti upravo navedenim atributima. Riječ je o jednoj od tehnološki najnaprednijih pozornica za gledanje sportskih i ostalih priredbi na svijetu, koja je postavila temelje za buduće projekte. Osim svojih luksuznih karakteristika, ovaj stadion donosi i posve novi pogled na održivost i njen općerastući značaj u svim segmentima poslovanja. Briga za održivost se iz trenda pretvorila u obvezu, ne samo u zgradarstvu već i kod izgradnje novih stadiona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu