Iako niz velikih tvrtki u Hrvatskoj nastalih 1990-tih godina nije dočekao generacijski prijelaz s osnivača na nasljednike, jer su propale (Agrokor) ili su prodane većim kompanijama (Lura), za mnoge, pogotovo male i srednje tvrtke, čiji su osnivači nerijetko bili pioniri kapitalizma u Hrvatskoj u nekoj razvojnoj fazi vrijeme je za smjenu generacija.
S obzirom da za taj osjetljivi proces uglavnom nemaju ni uzora ni iskustva, vrlo vrijedan i koristan pritom im može biti priručnik „Osnivači, nasljednici i menadžeri” autora Borisa Vukića objavljen u izdanju agilne zagrebačke izdavačke kuće Beletra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu