Biznis rođen u lockdownu dogurao do Bruxellesa, sad uzgaja wagyu-holsteine

Autor: Marta Duić , 13. listopad 2020. u 05:14
Nikola Božić u vrijeme lockdowna odradio je više od 500 dostava na pragove kupaca diljem Hrvatske

‘U tri mjeseca napravio sam više od 35.000 kilometara. Potražnja je i dalje velika te uskoro krećemo s web shopom’.

Dok je mnogim ugostiteljima epidemija donijela samo probleme, Nikola Božić iz obiteljskog gospodarstva Đurina Hiža iz Varaždinskih Toplica pokrenuo je novi biznis, projekt “Deda ide po svetu˝ zahvaljujući kojem i nakon lockdowna uspješno posluje raznoseći namirnice diljem zemlje.

“Ideja je proizašla iz činjenice da sam u svojim ‘dry agerima’ imao 250 kg odležanog mesa koje je taman trebalo ići ‘na stol’ u restoranu, međutim zbog lockdowna smo morali zatvoriti svoj restoran. Također, moj otac ima vinograd od 6000 trsova, pa tako i vino koje je smo ponudili u dostavama. Nisam htio dozvoliti otpuštanje ljudi jer je riječ je o jako dobro posloženom timu te je glavna ideja bila da ostane na okupu i kad prođe lockdown”, objašnjava Nikola Božić.

Uskoro i web shop

Kako je i planirao, u lockdownu nije bilo otpuštanja, dapače, Božić je zaposlio dvoje ljudi i još dvoje nakon “otključavanja” gospodarstva. U vrijeme lockdowna, kaže, odradili su više od 500 dostava na pragove kupaca diljem Hrvatske. Veli kako nije bilo velike razlike po mjesecima u dostavama, potražnja je bila velika, mada ga je lager prisiljavao da dozira dostave.

Najtraženiji artikl bili su steakovi čija cijena se kretala od 250 do 500 kn po kilogramu, a projekt je privremeno stavljen u mirovanje do prošlog tjedna kada su ponovno krenuli s dostavama.

“U nepuna tri mjeseca napravio sam više od 35.000 kilometara većinom po Hrvatskoj, a 15.06. čim su se otvorile granice bili smo s Dedom u Bruxellesu, Messancyu i Münchenu. Potražnja je i dalje velika te uskoro, u sklopu projekta Reshetka International krećemo s web shopom”, pohvalio se Božić.

Danas Đurina Hiža ima osam stalno zaposlenih, dvoje na ispomoći te četiri vanjska suradnika za projekt Reshetka koji je zapravo mobilni street food program obiteljskog brenda Đurina Hiža.

“Najčešći gosti su većinom iz Zagreba, Varaždina, Koprivnice, Čakovca, ali i Rijeke i Dalmacije. Deda je napravio super posao u promociji našeg restorana u vrijeme lockdowna i to vidim kao najveći benefit. Naš promet na godišnjoj razini raste više od dva posto unatoč pandemiji, s tendencijom rasta od 5 do 7 posto na godišnjoj razini. Dolaze nam i stranci koji uglavnom rade poslove po Hrvatskoj, a u godiama prije korone bilo je i turista koji su na proputovanju do mora. No, obnovom Varaždinskih Toplica očekujem strane turiste u većem broju˝, kaže Božić.

Želi ‘čistu’ pasminu

Gastro manifestacije također su važan segment njihovog poslovanja, a Reshetka International već ima rezultate te širi krug fanova koji ih prate po festivalima.

Uz to, ljetos su pokrenuli i koncept “Fine Street Food by Reshetka & Katarina Vrenc” s kojim su gostovali po obali spremajući jela od vrhunskih namirnica. Osim noviteta u jelovniku restoran Đurina Hiža koje temelje na sezonskim namirnicama, proširene su vinske karte i povećane karte steakova. Božić se okušao i u uzgoju goveda.
“Krave, križance wagyu i holstein goveda nabavio sam u Međimurju od ljudi koji su teliće kupili 2018. godine u Gudovcu. Prepreka nije bilo, transportirane su iz Međimurja u Park prirode Žumberak, na 750 metara, u netaknutu prirodu.

To su najcjenjenija goveda na svijetu, a odlikuju se izrazito intenzivnim okusom, velika prošaranost intermuskularnom masnoćom, jednostavno poseban okus i izgled. Za njih brine, na 20 hektara, Veterinarska stanica Jastrebarsko, a smještene su na ranču kod mog prijatelja Davorina Štetnera.

Planovi su povećati stado, pročistiti pasminu na čisti wagyu i distribuirati premium steakove od prvog hrvatskog wagyua u najbolje restorane”, otkriva za kraj Božić.

Komentirajte prvi

New Report

Close