Gotovo da danas i nema tvrtke, kako u svijetu tako i u samoj Hrvatskoj, koja ne ističe svoju orijentiranost na potrošače. Iako ih nerijetko stavljaju u središte svojih slogana, misija i vizija, koliko zapravo brinu o njihovom zadovoljstvu i kvalitetnoj komunikaciji s njima najbolje se očituje u radu njihovih kontaktnih centara.
Često možemo u medijima vidjeti da su mnoge Zapadne tvrtke premjestile svoje kontaktne centre u zemlje jugoistočne Azije gdje je engleski jezik službeni, a cijena rada višestruko niža nego u SAD-u ili EU. No, nije izvjesno da bi zainteresirana hrvatska tvrtka uspjela na Filipinima ili Indiji pronaći ljude koji bi govorili hrvatski jezik i željeli raditi u call centru. Zbog toga je važno da se ta djelatnost razvija u Hrvatskoj, a na tom tragu je osnovana i specijalizirana tvrtka Contact Center Akademija (CCA) koja obučava zaposlenike kontaktnih centara. Damirka Pongračić, suosnivačica CCA, pojašnjava da trendovi pokazuju kako su kontaktni centri postali središnje mjesto komunikacije s korisnicima i ogledalo svake kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu