U Hrvatskoj se u zadnjih 4 godine stvara nekretninski balon koji bi se uskoro mogao rasprsnuti, a značajnu ulogu u njegovu stvaranju imaju i agencije za nekretnine koje podilaženjem prodavateljima pile granu na kojoj sjede.
Zbog toga pada povjerenje klijenata u posrednike kao i promet nekretnina realiziran kroz angažman agencija, a o ozbiljnosti situacije govore i brojke koje pokazuju rast broja pritužbi na rad agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.to što se na ugovor piše 1500 eur umjesto 2000 eur ima utjecaj na prenapuhano tržište nekretnina u tom smislu što državna statistika zaostaje za komercijalnom statistikom. pa tako imate podatak porezne tj. onog famoznog enekretnina koji kasni cca. par godina sa podacima i imate podatak sa raznih prodajnih platformi. ono što nedostaje u cijeloj priči su podaci o stvarnim troškovima gradnje. pa bi se tako mogla procijeniti realna vrijednost kvadrata. APN je potaknuo mnoge na kupnju i gradnju, a nitko pametan sada ne kreće graditi obiteljsku kuću, puno je isplativije kupiti stariju kuću i adaptirati je. jer troškovi materijala i gradnje su toliko skupi da je to sa prosječnom hrvatskom plaćom nemoguće financirati. ali banke su uz pomoć APNa mnoge lakomislene i nepromišljene potaknule na investiciju koju će cijeli svoj život otplaćivati i raditi za cigle.
Uključite se u raspravu