Makeover prodajnog prostora utječe na prodajne rezultate u većoj mjeri nego što se to čini na prvi pogled. Pod optimizacijom se ne podrazumijeva samo arhitektura interijera ili dizajn novih polica i izloga, već i cijela strategija koja prethodi samom dizajnu. Prvi korak tog procesa ili repozicioniranja prodajnog koncepta izrada je pomne analize tržišta i postojećeg koncepta, koja nerijetko podrazumijeva procese koji naoko s dizajnom nemaju puno veze – intervjuiraju zaposlenike, praćenje navika kupaca, detaljno "snimanje" prostorne organizacije i internih procesa u svakoj pojedinoj kompaniji koja ih angažira.
Tajne zanata za Poslovni dnevnik otkriva Damjan Geber, kreativni direktor Brigade, agencije za projektiranje i optimizaciju prodajnog mjesta, produkt dizajn i arhitekturu koja je fokusirana upravo na realizacije u poslovnom sektoru. Njihov se rad, pojašnjava, bazira na temeljitim analizama prilagođenima pojedinom naručitelju i njegovim potrebama, a najčešće uređuju prodajne prostore, trgovine, showroome, štandove i slično te u posljednje vrijeme sve više uredskih prostora. "Kada nakon detaljnih analiza posložimo cijelu priču kako treba i osmislimo strategiju koju klijent odobri, dizajn kao da dolazi sam od sebe. Već nekoliko godina surađujemo s Tele2 i s bio&bio trgovinama, AutoZubakom, Offertissimom i Froddo trgovinama dječjom obućom, a svaki prodajni prostor na kojem smo radili pokazao je pozitivne rezultate u mjerenjima ključnih parametara u periodu nakon optimizacije. To ne znači uvijek samo povećanje prodajnih rezultata, već i, primjerice, povećanje količine proizvoda po košarici, povećanje konverzije, ulaznosti, percepcije brenda, optimizaciju rada zaposlenika i slično. U nekim primjerima rezultati su bili daleko iznad naših projekcija", ističe Geber.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu