Istraživanje provedeno na više od 400 udruga u Hrvatskoj pokazalo je da je fundraising još uvijek nedovoljno poznat pojam među udrugama u Hrvatskoj, zbog čega je nastao projekt „Žuta točka“. U želji da se pokrene javni dijalog u mogućnostima održivog financiranja, Hrvatska zajednica županija je u suradnji sa savjetnicom za fundraising Mladenkom Majerić i Zakladom Konrad Adenauer pokrenula Žutu točku, a trenutno se očekuju rezultati natječaja za udruge i neprofitne organizacije koje su kratkim video uratkom trebale predstaviti svoju misiju.
Udruge, dobitnice natječaja, sudjelovat će na edukaciji o fundraisingu, prvoj takvoj u Hrvatskoj. Cilj je kroz fundraising edukaciju pružiti im znanja i alate kako će svoju viziju i misiju predstaviti građanima i tvrtkama koji žele sudjelovati u društvenoj promjeni koju organizacija želi postići, a za koju joj je potrebna podrška kroz donacije u novcu, naravi i uslugama te ostale vrste podrške.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu