Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Mnogi domaći portali koji se bave marketingom i društvenim mrežama ovih su dana zaobišli temu koju su bolje popratili strani mediji. Radi se o promjeni koja će iz temelja promijeniti pristup marketingu na Facebooku i koju zbog toga nikako ne bismo smjeli zaobići. Ukoliko ste vlasnik ili administrator na poslovnim stranicama Facebooka i bez ovog članka vjerojatno znate o čemu govorim. Facebook je još jednom zagrizao u vidljivost (reach) poslovnih stranica do te mjere da je ga je gotovo prepolovio. Naravno, govorimo o organskom dometu, tj. vidljivosti vaših objava BEZ plaćanja oglasa. Kako ne bi bilo zabune, Facebook je marketingašima u svom službenom dokumentu o tome otvoreno rekao: predlažemo da se fokusirate na plaćene oglase.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu