Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Znate li što predstavlja ženski znak na WC-u? Nije haljina, kao što većina misli

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2022. u 12:34
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini – barem smo tako mislili do nedavno, dok tvrtka Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za zahod, piše The Mirror.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz tvrtke.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.

– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz tvrtke.

Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima, prenosi Večernji list.  

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2022. u 12:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close