Kao najveća drogerija u zemlji dm si je postavio za cilj pridonijeti da Hrvatska postane održivija, zdravija, a time i bolje mjesto za život. S više od 800 tisuća kuna, putem natječaja ZAJEDNO za zelene ideje, dm je odlučio financirati 17 projekata koji doprinose upravo tim ciljevima.
Među tih 17, na ekologiju, održivo te edukacije usmjerenih projekata, našao se i jedan poduzetnički. Riječ je o prirodnoj kozmetici Helena, proizvodima koje Helena Nađ iz Podgorača, malog sela nadomak Našica, radi dvije godine, a koji će zahvaljujući prijavi na natječaj dm-a dobiti svoje mjesto na policama ove drogerije.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu