Tvrtka Luminus studio djeluje na hrvatskom marketinškom tržištu od 2005. godine, iako su njezini vodeći ljudi na raznim projektima surađivali već osam godina. Tvrtka je specijalizirana za razvoj kreativnih koncepata, TV i video produkcije, vizualnih i specijalnih efekata te, od prošle godine, kroz kreativnu marketinšku agenciju Luminus Creative i za brendiranje i osmišljavanje marketiških kampanja. Ono što ovu zagrebačku tvrtku izdvaja od domaće konkurencije je što su njezini uradci prisutni na nekim od najgledanijih događanja na svijetu poput dodjele nagrade Oscar, filmske produkcije MTV-a i finala američkog NBA, a za što je dobila i jedno od najvažnijih TV priznanja, nagradu Emmy. “Naš sam početak vezan je uz uvodnu špicu za Microsoftovu konferenciju u Hrvatskoj 2002. godine. Nakon toga je uslijedio MTV, koji je rađen bez natječajas obzirom da ih ponuđena rješenja drugih kompanija nisu zadovoljila”, kaže kreativni direktor Renato Grgić. Za ovogodišnji Oscar Luminus studio, hrvatski kreativni i produkcijski tim, sa sjedištem u Zagrebu i Los Angelesu, osmislio je i proizveo, u suradnji s Američkom filmskom akademijom, po drugi put nakon 2006., animirani uvod nazvan “Oscar City2”. Špica u trajanju od 90 sekundi animiranom pričom prati dostavno vozilo u jurnjavi ulicama imaginarnog filmskog grada na putu ka Kodak Theatru. Pred vozilom se pojavljuju slavne filmske nemani koje se svim silama trude ne bi li ga zaustavili i onemogućili njegov dolazak do cilja. U pomoć vozilu i njegovom vrijednom teretu uskaču legendarni filmski junaci i u klasičnoj borbi dobra i zla omogućuju mu sretan dolazak pred sam ulaz Kodak Theatra. Samim vozilom upravlja jedan od najvećih filmskih boraca protiv zločinaca i predatora, Arnold Schwarzenegger.
Luminus Studio izradio je najveći dio projekta, što uključuje izradu i razvoj koncepta, dizajn i izvedbu. “Izrada ovogodišnje špice izrađena je u rekordnom roku, naime trajala je samo 36 dana. U mnogočemu je nadmašila projekt izrađen za 78. ceremonije za koju je Luminus Studio prije dvije godine dobio sjajne kritike u američkim medijima ali prije svega bio nagrađen i prestižnom nagradom ”Emmy“. Čitav projekt osim audio komponenti, zvuka i mixa za kojeg je zadužena AFA, hrvatski je proizvod što ga ujedno čini jedinstvenim, originalnim i kao takvim vrlo prepoznatljivim u cijelom svijetu,” kazao je Igor Mijoljević, Graphics producer i direktor hrvatskog sjedišta Luminus Studija. Kreativni tim Luminus studia, koji čine Hrvoje Boljkovac, Igor Mijoljević, Kristijan Petrović, Renato Grgić te Alen Petković direktor američkog sjedišta Luminus Studija u Los Angelesu, kažu da im je plan u budućnosti usmjeriti svoje aktivnosti na autorske radove, iako marketinške aktivnosti ne namjeravaju zapustiti. Njihov kreativni rad uglavnom je vezan na produkciju TV reklama i promotivnih uradaka. Rad na konkretnoj TV reklami u hrvatskoj uglavnom traje 7-10 dana, a bilo je slučajeva u ovoj agenciji da je zbog sticaja okolnosti projekt bio završen i za jedan dan. Klijenti Luminus Studija uz američki AFA uključuju i BLT Communications, Inc, jednu od najvećih svjetskih kompanija za promociju filmova, za koju su radili animirani uvod za MTV Studios i MTV Films, Disney, Vindija, Gold, Metronet, hrvatske TV mreže RTL televizija i NovaTV, Microsoft Hrvatska, JGL, Jadran Galenski Laboratorij, Zagrebačka pivovara, agencije Publicis, Digitel i brojni drugi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu