Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagrebačka dizajnerica osmislila koncept novog telekoma

Autor: Objava za medije
09. siječanj 2014. u 11:47
Podijeli članak —
Press foto

Sunčana Špriovan, nagrađivana dizajnerica i kreativna direktorica UX agencije FatDUX, odabrana je dizajnirati novu ponudu telekoma budućnosti.

Sunčana Špriovan, nagrađivana dizajnerica i kreativna direktorica UX agencije FatDUX, odabrana je dizajnirati novu ponudu telekoma budućnosti. Natječaj je raspisao Net Magazine, najprodavaniji svjetski časopis za digitalni dizajn, a direktan povod poziva je Sunčanin rad na Iskon telekomu kojeg su urednici časopisa prepoznali vrlo kvalitetnim.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Odgovor na dizajnerski izazov objavljen je izdanju za mjesec siječanj, a podrazumijeva globalno dijeljenje resursa telekom operatera te visoku dostupnost brzog i bežičnog interneta. "Pretpostavka je da će korisnik zahtijevati jednaku razinu usluga, dostupnost i ujednačene cijene neovisno o trenutnoj lokaciji. Tražit će od svog operatera da ga prati na svim njegovim putovanjima. Mobilni uređaji i klasične ponude nisu dovoljni sami za sebe, ako ih ne prate jednako tako mobilne i fleksibilne usluge te aplikacije. Uređaji će bežično komunicirati što će omogućiti prebacivanje pregleda sadržaja npr. sportskog prijenosa sa ekrana mobitela na TV hotela, a mobitel će istovremeno postati daljinski upravljač ili pak ekran za paralelni prikaz sportskih statistika. Mogućnosti su neograničene!"

Sunčana Špriovan, nagrađivana dizajnerica i kreativna direktorica UX agencije FatDUX, odabrana je dizajnirati novu ponudu telekoma budućnosti. Natječaj je raspisao Net Magazine, najprodavaniji svjetski časopis za digitalni dizajn, a direktan povod poziva je Sunčanin rad na Iskon telekomu kojeg su urednici časopisa prepoznali vrlo kvalitetnim.

Odgovor na dizajnerski izazov objavljen je izdanju za mjesec siječanj, a podrazumijeva globalno dijeljenje resursa telekom operatera te visoku dostupnost brzog i bežičnog interneta. "Pretpostavka je da će korisnik zahtijevati jednaku razinu usluga, dostupnost i ujednačene cijene neovisno o trenutnoj lokaciji. Tražit će od svog operatera da ga prati na svim njegovim putovanjima. Mobilni uređaji i klasične ponude nisu dovoljni sami za sebe, ako ih ne prate jednako tako mobilne i fleksibilne usluge te aplikacije. Uređaji će bežično komunicirati što će omogućiti prebacivanje pregleda sadržaja npr. sportskog prijenosa sa ekrana mobitela na TV hotela, a mobitel će istovremeno postati daljinski upravljač ili pak ekran za paralelni prikaz sportskih statistika. Mogućnosti su neograničene!"

Koncept se nadopunjuje sa dodatnom postavkom: anulira se klasična ponuda na privatne i poslovne korisnike, a uvodi se visoko personalizirana usluga sa korisnikom u centru pažnje. Dizajn je prilagođen i usmjeren korisniku tj. njegovim privatnim i poslovnim preferencijama.

U konačnici, dizajnerski odgovor Sunčane Špriovan je personalizirani mobilni portal koji se osim uređaju prilagođava i geo lokacijama, interesima, ulogama u poslovnom okruženju, dobu dana i sl.

Originalni koncept i slike na : www.xvision.org/future

Autor: Objava za medije
09. siječanj 2014. u 11:47
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close