Dave Birss proveo je dvadesetak godina kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup.
Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Birss to zove "Eureka" trenutak", a kako doći do tog kreativnog vrhunca predavat će polaznicima HowToWod akademije koja će se održati u Zagrebu, 10. veljače u organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.https://en.wikipedia.org/wiki/Creativity
definition given by Dr. E. Paul Torrance described it as “a process of becoming sensitive to problems, deficiencies, gaps in knowledge, missing elements, disharmonies, and so on; identifying the difficulty; searching for solutions, making guesses, or formulating hypotheses about the deficiencies: testing and retesting these hypotheses and possibly modifying and retesting them; and finally communicating the results.
Uključite se u raspravu