Po prvi put u SAD-u su ostvareni prihodi od oglašavanja na webu pretekli prihode ostvarene putem oglašavanja na televiziji. Podaci su dobiveni u istraživanju organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB). Riječ je o zajedničkoj organizaciji oko 600 medijskih i tehnoloških tvrtki koje su vodeće u online oglašavanju.
Organizacija razvija standarde, provodi istraživanja i pruža pravnu pomoć unutar industrije online oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta je 2013. naraslo za 17 posto te je sad vrijedno rekordnih 42,8 milijardi dolara. S druge strane, oglašavanje putem televizije lani je imalo ukupne prihode od 40,1 milijardu dolara. Zabilježen je veliki porast prihoda od mobilnog oglašavanja koje se udvostručilo. Prihodi od 3,4 milijarde zabilježeni 2012. lani su porasli na 7,1 milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu