Potvrda o velikom uspjehu Večernjeg TV, koji je prateći oba kruga predsjedničkih izbora postigao rekordnu gledanost, došla je i od Videoclicka, digitalne agencije specijalizirane za analitiku, strategiju i produkciju video sadržaja na društvenim mrežama. Videosadržaji na našim digitalnim kanalima tijekom prvog i drugog kruga izbora pregledani nevjerojatnih pet milijuna puta, a gledalo ih je čak 757 tisuća korisnika.
Videosadržaji Večernjeg lista pregledani 5 milijuna puta, gledalo ih 757.000 korisnika – Finale drugog kruga predsjedničkih izbora gledalo se i u emisijama na društvenim mrežama. Najveću gledanost na Facebooku u kategoriji dužoj od 30 minuta imao je Dnevnik.hr s 323 tisuće pregleda (views) i više od 3.700 reakcija (engagement). Slijede RTL-ove Vijesti.hr i posebne emisije na Index.hr, 24sata i Večernjem listu koji je s 30 izbornih emisija tijekom kampanje i predsjedničkih izbora (od 5. prosinca do 5. siječnja) generirao 700 tisuća pregleda, stoji u objavi Videoclicka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu