Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Večernji list se prodaje 18,4 posto bolje od Jutarnjeg

Autor: Poslovni dnevnik
07. siječanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Najprodavaniji nacionalni dnevnik u kategoriji sedam kuna/Danijel Berković/PIXSELL

Styrijin dnevnik preko tjedna prodaje i do 40 posto više od svog glavnog konkurenta.

Prema podacima ABC Hrvatske, Večernji list ostao je najprodavaniji nacionalni dnevnik u kategoriji sedam kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tijekom 2014. te su se dnevne novine prodavala u 18,4 posto primjeraka više od svog prvog konkurenta, Jutarnjeg lista. Prema zadnjim dostupnim podatcima za listopad, prosječna dnevna prednost narasla je na čak 23,4 posto. Prednost Večernjeg lista osobito je vidljiva radnim danima, kad se u prosjeku prodavao 30,4 posto bolje od Jutarnjeg, a ponekad i 40 posto. Tijekom prošle godine najprodavanije novine u cjenovnom segmentu pet kuna su 24 sata, još jedno izdanje Styrijine kuće.

Prema podacima ABC Hrvatske, Večernji list ostao je najprodavaniji nacionalni dnevnik u kategoriji sedam kuna.

Tijekom 2014. te su se dnevne novine prodavala u 18,4 posto primjeraka više od svog prvog konkurenta, Jutarnjeg lista. Prema zadnjim dostupnim podatcima za listopad, prosječna dnevna prednost narasla je na čak 23,4 posto. Prednost Večernjeg lista osobito je vidljiva radnim danima, kad se u prosjeku prodavao 30,4 posto bolje od Jutarnjeg, a ponekad i 40 posto. Tijekom prošle godine najprodavanije novine u cjenovnom segmentu pet kuna su 24 sata, još jedno izdanje Styrijine kuće.

Što se tiče internetskih portala, najposjećeniji u razdoblju siječanj – studeni bili su 24sata.hr s 1,16 milijuna jedinstvenih prosječnih posjetitelja, slijedi Jutarnji.hr s 1,05 milijuna, Njuskalo.hr s 937.863, Vecernji.hr s 859.641 te Net.hr s 833.402. Od radiopostaja najviše se slušao Narodni, pa Otvoreni, Antena te nakon njih Radio Dalmacija. Od radiomreža prvi po slušanosti je Media servis, HR Mreža, Jadranska mreža te Soundset. Prema istom izvoru, najgledanija hrvatska televizijska postaja u 2014. bila je Nova TV. Prema tržišnim udjelima u razdoblju od 1. siječnja do kraja studenoga, u ciljnoj skupini od 18 do 59 godina, Nova TV je imala udjel od 22,2 posto, drugi je RTL s 15,4 posto, slijedi HRT 1 s 13,7 posto te HTV2 s 9,2 posto. Emisija s najvećom gledanosti bila je utakmica Hrvatska-Brazil sa Svjetskog prvenstva. 

Autor: Poslovni dnevnik
07. siječanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close