Prema podacima ABC Hrvatske, Večernji list ostao je najprodavaniji nacionalni dnevnik u kategoriji sedam kuna.
Tijekom 2014. te su se dnevne novine prodavala u 18,4 posto primjeraka više od svog prvog konkurenta, Jutarnjeg lista. Prema zadnjim dostupnim podatcima za listopad, prosječna dnevna prednost narasla je na čak 23,4 posto. Prednost Večernjeg lista osobito je vidljiva radnim danima, kad se u prosjeku prodavao 30,4 posto bolje od Jutarnjeg, a ponekad i 40 posto. Tijekom prošle godine najprodavanije novine u cjenovnom segmentu pet kuna su 24 sata, još jedno izdanje Styrijine kuće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu