Dva dana nabijena predavanjima stručnjaka svjetskog kalibra, preko tisuću sudionika, dvadesetak predavača i panelista te tridesetak dodijeljenih nagrada obilježili su ovogodišnji festival IdejaX. Drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja proteklo je u znaku promjena koje donose nove tehnologije i sve većem utjecaju društvenih medija na brendove.
Velik potencijal
Iako je Hrvatska po pitanju digitalnih medija još uvijek malo tržište koje ne čini niti jedan posto online oglašavanja Europe, stručnjaci smatraju da ima mnogo potencijala ako oglašivači budu imali dovoljno hrabrosti da primjene savjete koje su mogli čuti.“Situacija u marketinškoj industriji svugdje je teška. ali iako se mnogima u Hrvatskoj to možda ne čini tako, u mnogo ste boljoj poziciji da kreirate budućnost marketinga nego što je imaju mnoga druga, mnogo veća tržišta”, poručila je Cindy Gallop sudionicima IdejeX dodajući kako za to samo treba odvažnosti.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu