Upoznajte lidere i vizije koji mijenjaju budućnost regije

Autor: Promo , 03. studeni 2022. u 10:47
Foto: ADRIA LUXURY SUMMIT 2022.

Adria Luxury Summit okuplja lidere u segmentu luxury industrije i premium biznisa te je idealno mjesto za upoznavanje budućnosti luksuzne industrije, otkrivanje novih poslovnih prilika i networking.

Premium business konferencija Adria Luxury Summitpo četvrti put će s održati 10. studenoga 2022. u hotelu Esplanade u Zagrebu. Adria Luxury Summit okuplja lidere u segmentu luxury industrije i premium biznisa te je idealno mjesto za upoznavanje budućnosti luksuzne industrije, otkrivanje novih poslovnih prilika i networking.

Adria Luxury Summit predstavlja inspirativne pojedince i uspješne poslovne projekte, otvara priliku za umrežavanje i povezivanje među različitim premium industrijama te postavlja novu paradigmu razvoja regije prema kvaliteti, a ne kvantiteti. Predavači i gosti Adria Luxury Summita lideri su čiji mindset i projekti mijenjaju vizuru okruženja u kojem djeluju – rukovoditelji, investitori, poduzetnici i kreativci iz premium segmenata koji uključuju kreiranje, prodaju i investicije u high-end proizvode, usluge i iskustva. Partneri projekta su Porsche Centar Zagreb, Hrvatska turistička zajednica i KAS event & club centar.

Foto: ADRIA LUXURY SUMMIT 2022.

Govornici 4. Adria Luxury Summita su Nikola Dujmović (Predsjednik Uprave, Span) i Andrej Grubišić (Managing Partner, Grubišić i partneri), Davor Štern (energetski stručnjak i bivši ministar gospodarstva), Klara Šoštarić (General Manager, Lopud1483), Goran Morović (poduzetnik i vlasnik hotela NAI 3.3), Ariana Vela (Avalant), Rudolf Štefan (Michelin chef, Pelegrini Šibenik), Davor Bruketa (direktor i suvlasnik kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey), Vedran Blagus (Investment Manager, South Central Ventures), Ivana Barišić (Nutrilife Centar i WelleCo Hrvatska), Ivanka Mabić Gagić (izvršna direktorica, Httpool Hrvatsk, Marko Fratrić (konzultat u automobilskoj industriji) te predstavnici tvrtke Porsche Centar Zagreb i Hrvatske turističke zajednice.

Teme koje otvara Adria Luxury Summit 2022 su:

THE FUTURE OF LEGACY – Vrijednosti heritage brendova za nove generacije

Vrhunski heritage brendovi svoju priču stvarali su desetljećima i stoljećima, u ovom prijelomnom trenutku u vremenu – stare vrijednosti podržavaju novima, stvarajući proizvode i usluge budućnosti koji spajaju tradiciju i nove tehnologije. Kako su se prilagodili heritage brendovi u regiji i svijetu te kako nasljeđe usklađuju s novim marketinškim i prodajnim kanalima, ali i novim osviještenim klijentima. Kako legacy brend postaje future proof brend?

STAR CROATIA – Turistička strategija pozicioniranja Hrvatske prema premium gostima

Što je donijelo strateško ulaganje HTZ-a u partnerstvo s gastro vodičem Michelin te gdje je pozicionirano vrhunsko dining experience, ali i hospitality iskustvo Hrvatske na turističkoj karti Europe i svijeta? Kako boutique i premium proizvodi u Hrvatskoj stvaraju novu vizuru hrvatskog turizma? Koji vrhunski nišni projekti priču podižu na novu razinu?

INNOVATION MINDSET – Osvajanje regionalnog tržišta vizionarskim premium proizvodima i uslugama

Projekti dolaze i prolaze, no ostaju oni s vizijom. Što se krije iza game changing poduhvata koji su osvojili regiju? Kako dosegnuti visoko podignutu ljestvicu razvoja proizvoda, usluga, ali i postavljanja neprikosnovene poslovne kulture? Tko se krije iza inovacija koje mijenjaju svijet i iskustvo izbirljivih krajnjih korisnika?

GLOBAL TRENDING: KIBERNETIČKA SIGURNOST

One-on-One: Nikola Dujmović (Predsjednik Uprave, Span) i Andrej Grubišić (Managing Partner, Grubišić i partneri)

MEET THE LEADER: Davor Štern

One-on-One: Davor Štern (energetski stručnjak i bivši ministar gospodarstva) i Izabela Vrtar (glavna urednica Adria Luxury Societyja)

Budite dio jedinstvene premium konferencija Adria Luxury Summit u Zagrebu, informacije o kotizacijama pronađite na www.adrialuxurysociety.com

New Report

Close