Umjesto Žuje sada poručuju: Zdravlje je zakon

Autor: Marta Duić , 16. travanj 2020. u 21:59
Nova kampanja Zagrebačke pivovare naglašava važnost čuvanja zdravlja

Osim ove aktualne kampanje Žuja od početka pandemije organizira i #OstajemuGajbi svirke.

Pandemija koronavirusa koja je zahvatila cijeli svijet znatno je izmijenila naše živote i podsjetila na ono najvažnije – zdravlje.

Da je ono doista prioritet svjesni su i u Zagrebačkoj pivovari koja je lansirala prigodnu marketinšku kampanju ‘Zdravlje je zakon’ kojom dodatno žele podići svijest o tome koliko je danas važno ostati doma.

“Žujine reklame oduvijek su bile neodvojivo povezane s vremenom i prostorom u kojem živimo, sa svime onime s čime se naši ljudi svakodnevno susreću. Žuja često voli za sebe reći da je zakon, ali ovaj put želimo poručiti da postoji zakon iznad svih – a to je naše zdravlje”, komentirala je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare i istaknula kako je Žuja svjesna da nije vrijeme za promociju grupnih pivskih druženja, već da treba poslati puno važniju poruku.

Za kampanju, iza koje i ovaj put stoji agencija BBDO, nisu snimani novi, već su spojeni stari kadrovi iz najpopularnijih dosadašnjih Žujinih kampanja među kojima su ‘Fenomenalna Hrvatska’, ‘Ostajemo di smo’, ‘Mame i tate su zakon’… Kako ističe Štebih Pinjuh, iako je kampanja ‘Zdravlje je zakon’ tek krenula, prve reakcije su odlične.

“Naši pratitelji na društvenim mrežama rado su se prisjetili naših starih reklama, ali su prepoznali i važnost poruke u vrijeme krize koju smo ispričali na Žujin način”, kaže Štebih Pinjuh. Na kampanji su uz BBDO radili brend timovi u Pivovari, a pripomogle su i agencije 404 na području odnosa s javnošću i Degordian na digitalnim kanalima.

“Iskoristili smo naše stare, dobro poznate scene kako bismo pomogli sačuvati živote i zdravlje svih nas. Ovom kampanjom želimo motivirati i podržati naše prijatelje širom Hrvatske da ustraju u svojim naporima da zaštite sebe i svoje najmilije: da ostanemo doma, da držimo razmak, peremo ruke i da posebno pazimo na naše roditelje, djedove i bake”, ističe Almir Okanović, glavni kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

Podsjetimo, osim ove aktualne kampanje Žuja od početka pandemije organizira i #OstajemuGajbi svirke kojima su fanovima omogućili online koncerte koji se streamaju iz domova i studija glazbenika. Dosad je nastupe Nene Belana&Fiumensa, Let3 i Kojota pratilo više od 300 tisuća gledatelja.

Komentirajte prvi

New Report

Close