Piše: Siniša Kralj, Client Service Executive, Centum istraživanja d.o.o.
U svijetu jake konkurencije i visokih troškova oglašavanja potrebna je visoka razina kreativnosti da bi se ostvario dobar rezultat; treba stvoriti nešto novo. Oglašivačima je često lakše igrati na sigurno i time se ne dovesti u opasnost da naprave lošu kampanju i umanje vrijednost branda – zbog toga ističu da postoje stroga pravila oglašavanja za njihov brend i kategoriju: ‘Moramo imati obitelj i djecu, u sredini demonstraciju proizvoda u trajanju od 5 sekundi, sladak ili smiješan kraj…’ Problem je što bez hrabrosti i kreativnosti reklama neće ostati upamćena i brand neće profitirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu