Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu sve je bliže. Radovi na infrastrukturi se privode kraju, a reprezentacije se užurbano pripremaju.
U sjeni sportskih priprema vode se one ekonomske. Svoje snage u marketinškoj utakmici odmjerit će svjetski brendovi, među kojima su najveći rivali – Nike i Adidas, piše internetski portal balkans.aljazeera.net.Povijesno gledano, njemački Adidas tradicionalno je najviše vezan za nogomet, ali američki Nike užurbano gradi svoje ime i u tom sportu."Svjetsko prvenstvo ima jasan kontekst za nas. Ono će nam omogućiti da zajedno sa našim potrošačima povećamo poslovanje i ojačamo poziciju kao jedan od vodećih nogometnih brendova", kaže Trevor Edwards, predsjednik Nikea. Međutim, tko će pobijediti na utakmici brendova u Brazilu?Nike pravi dresove za 10 od 32 reprezentacije, prvi put više od Adidasa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu