U manje od desetljeća stvorila je carstvo teško 2 mlrd. dolara

Autor: Poslovni.hr , 04. listopad 2012. u 15:31
Tory Burch (EPA)

Karijeru je započela obavljajući sitne poslove, a danas je vlasnica jednog od najuspješnijih brendova.

Upoznajte Tory Burch, mladu američku poduzetnicu i modnu dizajnericu koja je prije osam godina pokrenula istoimenu modnu liniju, a u tom je kratkom periodu njena odjeća postala sveprisutna. Dizajnerske torbice, sunčane naočale i cipele s njenim potpisom dostupne su na policama prestižnih trgovina poput Bloomingdale'sa, Nordstroma i Saksa, a u konkurentskoj borbi s etabliranim brendovima kao što su Coach i Kate Spade, Birch je uspjela zauzeti vodeću poziciju. Naime, vrijednost njenog modnog carstva danas je veća od dvije milijarde dolara.

Tory Burch svoju je karijeru u svijetu mode započela obavljajući sitne poslove, a danas je vlasnica jedne od najuspješnijih modnih linija. Burch je sa svojim talentom, ali uz mnogo truda, uspjela ostvariti svoj san. Business Insider donosi njenu priču o uspjehu od samih početaka, kada je tek zakoračila u svijet mode, pa sve do postizanja svjetskog uspjeha u modnoj industriji. 

Tory je odrasla u Philadelphiji. Majka joj se bavila glumom, a otac je bio investitor. Nakon što je završila srednju školu, pohađala je sveučilište u Pennsylvaniji. Prije nego je osnovala vlastitu modnu liniju, Tory je obavljala brojne poslove u modnoj industriji, a uglavnom su se oni svodili na pisanje o svijetu mode. Radila je s poznatim svjetskim dizajnerima kao što su Vera Wang i Ralph Lauren te za prestižni modni časopis Harper's Bazaar. 2004. godine Tory je u New Yorku otvorila vlastiti butik s odjećom, a godinu dana kasnije pokrenula je i vlastitu web stranicu putem koje je prodavala majice s vlastitim potpisom. Nakon što je 2005. godine gostovala u poznatom TV showu magepopularne voditeljice Oprah Winfrey, stvari su krenule uzlaznom putanjom. Naime, sama je Oprah, inače obožavateljica odjeće s potpisom Tory Burch, istaknula kako je njezina modna linija 'sljedeća velika stvar u svijetu mode'.

Nakon toga njezin je biznis doživio pravi boom. Godinu dana kasnije, odnosno 2006. godine, Tory je dizajnirala ženske cipele – balerinke 'Reva' koje su ubrzo postale veliki modni hit među pripadnicama ženskog spola te uvelike promijenile stil njihova odijevanja. Vijeće modnih dizajnera Amerike 2008. joj je udijelilo renomiranu titulu dizajnera godine, a tu je titulu preotela velikim modnim diktatorima kao što su Michael Kors i Marc Jacobs.

Osim u modi, Tory se okušala i u glumi . Naime, 2009. godine pojavila se u jednoj epizodi serije Gossip Girl, za kojom luduju tinejdžerke diljem svijeta, a Tory je tom prilikom glumila samu sebe. 2010. godine lansirana je linija sunačnih naočala koja se ubrzo prodaje na policama prestižnih trgovina kao što su Nordstrom i Saks. Godinu dana kasnije, 2011. godine, Tory je sudjelovala na tjednu mode u New Yorku, a njezin su rad pohvalili i u najprestižnijem modnom časopisu – Vogueu.

Danas je brend Tory Burch dostupan u 49 njezinih vlastitih trgovina diljem SAD-a, 24 inozemne trgovine, putem web stranice te u više od 1.000 specijaliziranih robnih kuća diljem svijeta. Vrijednost kompanije procjenjuje se na dvije milijarde dolara, a svoje modno carstvo Tory nastavlja širiti zemljama diljem SAD-a, Europe i Azije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close