Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Hrvatskoj na TV najgledaniji informativni i politički sadržaji

Autor: Poslovni dnevnik
16. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Informativne emisije u prosjeku gleda 25 posto gledatelja

Informativne emisije u prosjeku gleda 25 posto gledatelja, religijske emisije 18 posto, dok je za sport udio nešto niži i iznosi 17 posto.

U Hrvatskoj se najviše gledaju informativni i politički sadržaji na televizijama s nacionalnom koncesijom od kojih je najgledanija Nova TV, a slijede HTV 1 te RTL televizija, pokazala je studija koju je za Agenciju za elektroničke medije izradila tvrtka AGB Nielsen Media Research.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Informativne emisije u prosjeku gleda 25 posto gledatelja, religijske emisije 18 posto, dok je za sport udio nešto niži i iznosi 17 posto. Slijede filmovi sa 15 posto gledanosti, zabavne emisije sa 14 posto, serije sa 12 posto te dokumentarne znanstvene i obrazovne emisije koje prati 11 posto gledatelja. Istraživanje je pokazalo da se sve više gledaju strani lokalizirani kanali, da tržište naplatnih TV usluga u Hrvatskoj ima potencijal za rast te da je ono što će zasigurno doprinijeti oporavku TV tržišta sinergija televizije i interneta. Istraživanje je provedeno 2012. na uzorku od 4614 kućanstava. 

U Hrvatskoj se najviše gledaju informativni i politički sadržaji na televizijama s nacionalnom koncesijom od kojih je najgledanija Nova TV, a slijede HTV 1 te RTL televizija, pokazala je studija koju je za Agenciju za elektroničke medije izradila tvrtka AGB Nielsen Media Research.

Informativne emisije u prosjeku gleda 25 posto gledatelja, religijske emisije 18 posto, dok je za sport udio nešto niži i iznosi 17 posto. Slijede filmovi sa 15 posto gledanosti, zabavne emisije sa 14 posto, serije sa 12 posto te dokumentarne znanstvene i obrazovne emisije koje prati 11 posto gledatelja. Istraživanje je pokazalo da se sve više gledaju strani lokalizirani kanali, da tržište naplatnih TV usluga u Hrvatskoj ima potencijal za rast te da je ono što će zasigurno doprinijeti oporavku TV tržišta sinergija televizije i interneta. Istraživanje je provedeno 2012. na uzorku od 4614 kućanstava. 

Autor: Poslovni dnevnik
16. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close