Zadnjih je godina došlo do znatne fragmentacije televizijskog tržišta – nacionalni TV koncesionari prisutni su s dodatnim kanalima, a pay TV tržište bogatije je nego ikad.
Donedavna je udio tzv. ostalih kanala (svih onih koji ne pripadaju nekom od tri nacionalna TV koncesionara) generirao između 15 i 20 posto udjela u ukupnoj gledanosti. Danas, preko 30 posto ciljne skupine između 18 i 49 godina na svojim TV uređajima gleda te, uglavnom specijalizirane zabavne programe. Vodeću ulogu u tom segmentu 'ostalih' kanala imaju internacionalne TV korporacije koje u svojem sustavu imaju i proizvodnju i distribuciju TV sadržaja kroz vlastite kanale. Jedano od njih je Fox International Channels, koji je u Hrvatskoj prisutan sa svojim kanalima Fox, Fox Life, Fox Crime, National Geographic Channel, NG Wild i 24Kitchen. Sudeći po nekim televizijski razvijenijim zemljama, pay TV (naplatni) kanali, uz online medije, jedini imaju sreću da je pred njima rast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu