Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tri agencije rebrendirale Bio&bio prodavaonice

Autor: Poslovni dnevnik
04. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Najveća komparativna prednost trgovina su njezini prodavači

Brandoctor, Bruketa&Žinić OM i Brigada autori novog koncepta trgovine u Splitu.

Split Na Morpurgovoj poljani nedavno otvorena prva Bio&bio prodavaonica na kojoj je primijenjen rebranding iza kojeg stoje tri sestrinske agencije – brand konzultanti Brandoctor, reklamna agencija Bruketa&Žinić OM i Brigada.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U pozicioniranju i komunikacijskoj strategiji koju je postavila agencija Brandoctor, kao najveća komparativna prednost istaknuti su bio&bio prodavači koji svojim znanjem, ljubaznošću i vlastitim primjerom potiču na pozitivnu organsku promjenu kod kupaca. Istraživanjem i analizom agencija Brandoctor je zaključila kako ljudi nisu dovoljno informirani o tome koliko je organski uzgojena hrana ukusna, korisna i jednostavna za pripremu, a to bi trebalo približiti široj javnosti.

Split Na Morpurgovoj poljani nedavno otvorena prva Bio&bio prodavaonica na kojoj je primijenjen rebranding iza kojeg stoje tri sestrinske agencije – brand konzultanti Brandoctor, reklamna agencija Bruketa&Žinić OM i Brigada.

U pozicioniranju i komunikacijskoj strategiji koju je postavila agencija Brandoctor, kao najveća komparativna prednost istaknuti su bio&bio prodavači koji svojim znanjem, ljubaznošću i vlastitim primjerom potiču na pozitivnu organsku promjenu kod kupaca. Istraživanjem i analizom agencija Brandoctor je zaključila kako ljudi nisu dovoljno informirani o tome koliko je organski uzgojena hrana ukusna, korisna i jednostavna za pripremu, a to bi trebalo približiti široj javnosti.

Za taj dio pobrinula se reklamna agencija Bruketa&Žinić OM s kreativnim rješenjima kroz komunikacijske kanale, u kojima glavnu ulogu igraju bio&bio prodavači i njihovi omiljeni organski uzgojeni proizvodi. Sve ovo implementirala je agencija Brigada čiji je cilj bio kroz novi prostorni identitet i organizaciju prostora povećati učinkovitost prodavaonica. Osnovna ideja bila je svim objektima u dućanu dati dozu prirodnosti, sa svim nesavršenostima prirodnih materijala i minimalnom završnom obradom, te punktove za informacije i savjete. 

Autor: Poslovni dnevnik
04. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close