Brza prilagodba novonastalim situacijama, a zatim i diktiranje novih trendova, prepoznatljive su odlike modnog e-commercea, općenito jedne od najviše profitabilnih grana e-commerce industrije. S obzirom na sve veća očekivanja i zahtjeve e-kupaca, trendovi, odnosno promjene koje diktira e-commerce postali su ključni za privlačenje i zadržavanje lojalnosti kupaca, kao i postizanja njihova većeg angažmana.
Prema tržišnim kretanjima, trendovi koji su započeli u vrijeme pandemije postaju sve dominantniji te će zasigurno obilježiti i 2022. godinu, predviđaju e-commerce stručnjaci iz modne tražilice GLAMI. Riječ je o dvije marketinške strategije koje brendovi koriste kako bi pospješili prodaju – livestream i TikTok kupovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu