Eventim je najveća je ticketing tvrtka u Europi, a godišnje se kroz njihov sustav proda više od 140 milijuna ulaznica za koncerte, utakmice i druga događanja. Kakva je pozicija tvrtke u Hrvatskoj te s kojim izazovima se suočavaju, govori Damir Vranić, regionalni direktor Eventima za Hrvatsku i Sloveniju.
Kakva je konkurencija na hrvatskom tržištu organizacije evenata i prodaje ulaznica na kojem Eventim djeluje te koja je pozicija Eventima?
Eventim dio je CTS EVENTIM grupe koja je vodeća ticketing kompanija na području Europe s poslovanjem u 25 zemalja, a ujedno je i jedna od vodećih providera u "live entertainment" segmentu. Godišnje se kroz Eventim sustav cijele grupe izda više od 140 milijuna ulaznica za više od 200.000 događaja. Pored više od 20.000 prodajnih mjesta u Europi, Eventim distribuira ulaznice putem online platformi i pozivnih centara. Eventim je također tržišni lider na hrvatskom tržištu u segmentu, a u drugim segmentima kao što su sport, kazališta i klasična glazba svake godine povećavamo naš tržišni udio. Na našem tržištu djeluje još nekoliko ticketing tvrtki no jedino Eventim pruža internacionalnu platformu za prodaju i distribuciju ulaznica što je jedna od naših najvećih prednosti. To znači da događaj pušten u prodaju putem Eventim sustava u Hrvatskoj može biti u prodaji kroz Eventim sustav i u ostalim zemljama u kojim djeluje Eventim grupa, kako putem online platformi tako i putem prodajnih mjesta. Ova pogodnost je vrlo bitna organizatorima događanja koji targetiraju ne samo hrvatsko tržište već i zemlje u okruženju i šire. Primjer tome su koncerti kao David Gilmour u pulskoj Areni, te Justin Bieber i Enrique Iglesias u zagrebačkoj Areni na kojima je bilo više od 35 posto posjetitelja iz drugih zemalja diljem svijeta. Eventim platforma je zasigurno najpouzdanija ticketing platforma na našim prostorima jer osigurava stabilnost sustava i u najintenzivnijim momentima kada jako veliki broj kupaca istovremeno pristupa sustavu s ciljem kupnje ulaznice. To je vidljivo iz primjera kada cijeli događaj u velikim arena dvoranama ili na stadionima bude rasprodan u manje od sat vremena, primjer spomenuti koncert Davida Gilmoura. Eventim ima najveću i najrazgranatiju mrežu prodajnim mjesta u Hrvatskoj što omogućava dostupnost ulaznica diljem zemlje, kako u većim tako i u manjim mjestima. S tako velikom dostupnošću i svim ostalim pratećim uslugama i pogodnostima omogućavamo organizatorima događanja da taj dio posla potpuno povjere Eventimu i fokusiraju se na druge elemente organizacije događaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Na koncerte ne dolazi 30 % više stranaca,nego se otprilike 25 % karata , preprodaje s tržišta na tržište,
ovisno o tečajnim stanjima valuta , po kojima se kupuje .
ma ideeeeššš. oni koji hodaju po koncertima nemaju pametnijeg posla nego još špekuliraju na kursu. ti si se ubila za forex na 7 decimala.
Na koncerte ne dolazi 30 % više stranaca,nego se otprilike 25 % karata , preprodaje s tržišta na tržište,
ovisno o tečajnim stanjima valuta , po kojima se kupuje .
Uključite se u raspravu